2009年2月1日;)
顧定軒;( 你好賤格 好自私!!!
哈xd 1點系Mk MTR既d出口等洛,家欣,NaNa,yO同呀筠...
點知個個遲晒到... 哈xd
算. 玩得開心咪得囉
開始個陣去佐朗豪芳既m記食我地既lunch.
再叫佢地寫埋本野. 點知得呀筠寫佐-____-
算. 我地再去影貼紙相.
哇xdd 我地影佐好多相相哇>___<
一陣放俾你地睇^__^
影完去佐許留山食野.
好味. 同寶貝一齊食最好味!!!!
最後散水@__@
系一直行個陣... 我地系甘打俾軒軒. 哈XD
聽到佢講野. 伍似系佢本人-____-v
朱仔講大話.
又話佢講野似細路 哼
甘日開心到爆. 多謝你地呀!!!
ah lok到既!!


哈xd 完畢
|