詳閱好煩好煩WWWW
成個暑假最唔想做既野就係詳閱啊好麻煩/_
仲有I-LEARNER未做啦`
但係E+再唔做就做唔曬架啦屌0_0
雖然係咁講但係我E+都仲係係到上網睇書聽歌`
功課做到一半比我放埋一邊啦-33-
有無人可以教我做功課唔會覺得煩覺得悶既方法?
-----------------------------------------
BGM是少年T的歌WWW
少年T的聲音好好聽`而且他的RAP都好可愛!
剛剛跑去看他的生放送WWW
雖然聽不太明日文不過少年T他真人超級可愛的啊混蛋!!!!!!
------------------------------------------
放阿米(美/國/擬/人)出來佔位`
一個暑假2個月畫走左2本校簿是咪太串?

|