| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 6 月 22 日 星期四  | |
| 嘻~ |
| 尋晚10幾就訓左啦~
之後12點幾同2令SMS左一陣..訓番~
4點鐘..2令打黎///叫我起身溫書..
呵~好眼訓..冇醒到..
到5點幾先醒..SOR~~
6點XX就出左去2令屋企樓下..
同佢一齊返學..^^
之後上左麥記搵M GUM,肥雄,榮榮~
原本話佢溫MATH既..|
點知去到就係度玩玩玩..
同M GUM玩..佢KAI既>W<"
哈哈~我係度扮呀好,,佢又扮呀旺&電車男=]]
之後佢地走先!我同2令HEM左陣~8點幾先走...
見到CHERRY二同埋佢一齊返..
去左康寧公園玩左陣..哈哈^^
考MATH..唔識..
訓多過做..
放左學之後同2令,細K去左楊婆婆屋企玩..
打PAI..正正正..
今日開心呀~
THZ!!!!~
winnie bb我愛你丫~
2令 bb我愛你丫~
|
| 刊登時間︰2006-06-22 01:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006-06-22 |
| 21/6...
尋晚係度同2令傾電話^^
今日冇咩點..
.放學同2令去左細k屋企玩..|
哈哈...勁正呀
之後..細請左左我同2令食m記
多謝呀..=333<
之後返藍田溫MATH
都唔知開心OR唔開心好
同2令,MILK,張君傾計
D數都冇溫過..=口
唉...我都唔知自己想點...
朋友重要D??男朋友重要D??
唔知..我想2樣都一齊有丫.
點解個天每次都係咁~/口\
5點幾就走啦
唔打啦 |
| 刊登時間︰2006-06-22 01:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 20 日 星期二  | |
2006-06-20  |
| 尋晚同winnie傾左陣電話就訓左啦!!
sor..m gum..冇打番比你//!!
thz~milk5點打黎叫我起身溫書..
之後同2令一齊搭車返學...
唉..唔知點解..搭車果陣好唔開心..!!
之後都冇咩野啦///
*唔開心~我已經習慣晒/口\
成日都會咁嫁啦~
返到去..溫左陣..盲考啦..
普通話~ok識啦!!!
phy..都ok既-口-
thz細k尋日教我果d野...好有用呀~~
放學,,同2令~搭車返屋企~
同楊婆婆sms. ing~
2點去M記溫地理..
同呀milk佢地..^^
keep=]] |
| 刊登時間︰2006-06-20 12:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 54 | »
|