}
muimui015
暱稱: 唔停=]]*
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2006-08-06
楊婆婆"& 呀s...
LA胸〝生日快樂
2006-07-23
2006-07-20
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
3男2女論壇..
cuuo論壇
winnie *
~~呀燦*
我's xanga
  
2006 年 6 月 16 日  星期五   晴天
   星期五
    

尋晚11點幾訓左陣..
之後winnie打黎叫醒我!!!
點知~我又訓番..
好彩琪琪打黎...同佢傾左陣電話!!!
哈哈~佢係火星黎嫁..E.T >V<
之後溫左陣書就訓左啦..
琪琪講中左=口="
thz..winnie & ET琪琪>w<"

今日返到去睇左陣中文..
之後麗玉M GUN係度串咀~
呀翹笑到肚痛...佢圩個傻左~!!

考中文,,唔係好識..又用絕招..嘻..
宗教雖然同上次份test一樣..
但我都唔識/口\又亂做...

放學..同2令,細k,楊婆婆去左pm...
一路同細k係度傾計..
佢講左佢既秘密比我知...
哈哈!!細k我會幫你保守秘密!!
hea左陣就同2令搭車車返屋企啦~
之後搵左cherry落黎食野...

之後佢上左黎我度...係度打機~
哈哈~同巧嵐玩cam..!!!

2令*佢今終於走左啦,,,
我應承左會好好照顧,,,
直到佢返黎...希望我做到啦><"
我知道你依家既心情,,
上年8月13我同樣依家一樣..
開心d啦~唔好喊丫,,成日喊唔令嫁!!
我都好想喊tim/口\嗚..嗚

巧嵐..
sor,,累你俾人收左電話!!!

winnie~
尋晚同你講果d野唔好同人講丫..
呵呵@@

                                        刊登時間︰2006-06-16 03:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  
2006 年 6 月 15 日  星期四   晴天
   2006-06-15
     尋晚係度睇電視...
之後11點幾先溫左陣..
12點幾就訓著左..
thz,,琪琪叫我起身溫書..><"
1點幾醒左,,溫左唔夠3個就訓著左..
訓到今朝...溫左小小..=口=

今日返到去...睇左陣..但都記唔晒..
考HIS..唔多識..勁想唔做..好想交白卷!!
最後,,出左絕招...亂咁做...哈
之後就訓..勁攰囉!!
考作訓..OK啦/
作完之後就訓...

放左學之後,,同麗玉去左APM..
hea左陣就走啦..
見到*winnie,,,><佢跟左我地走..
麗玉屋企...
玩左陣電腦就訓..
好舒服丫..訓到4點幾就訓左,,
但重好眼訓..
懶訓豬winnie..重訓緊..嘻~
5點幾就同WINNIE*走LUU..^^
哈哈..多謝你呀!請我食麵包!!!

[[賨佬=)...生日快樂

 

                                        刊登時間︰2006-06-15 05:08 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  
2006 年 6 月 14 日  星期三   晴天
   勁攰
     尋晚勁野..3點幾先訓..
winnie,琪琪,楊婆婆
sd sms.
之後12點訓左一陣..
12點半
winnie
,楊婆婆打黎叫醒我..
但都冇醒到=口=之後12:45琪琪打黎..
即刻醒...重同佢傾左陣電話><
and then就溫書..../口\

thz*winnie,琪琪,,楊婆婆=]]

3點幾訓,,,諗住5點起身再溫..
但起唔到...訓到今日6點半先醒..

考英文,,識丫...唔難...!!!

但生物就仆街啦...唔識,,,生字又唔撚識..
寫左3個ja= ="一路做一路[[忟]]"
勁唔据,,又眼訓wor...DIUUU....

放學,,同麗玉走..去左佢屋企,,
玩左陣電腦就去左訓...
好正丫....訓到4點幾就醒左..
hea hea下...又5點幾luuu..
之後同麗玉落左M記買野食..就返屋企啦

哈哈..姑姐同bb黎左丫///
BB又令左,,又得意左...
鍚左佢好多啖..>333<

P.S,,,
2令*唔好再唔開心啦...
佢要走始終都要走..
don't let yuorself down...
take care yourself more..plz!!
i don't want see u ~upset!!
anyway...take care..be hapi everytime!!

*琪琪...期待你送俾我份禮物..
哈哈...多謝晒先..-33-

"winnie]]...開心d呀!!!
我記得我差你枝"波板糖"..xddd
見到你先比你丫..嘻嘻!!!
記得溫書丫...

~麗玉..
thz!!!去你屋企溫書..好正呀..
特別係你張床..好好訓呀!!!

                                        刊登時間︰2006-06-14 01:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]