|
|
2009 年 3 月 28 日 星期六  |
| - 為什麼你還是不言不語,,難道你不懂我的心! |
分類: 未分類 |
.\--/.!-v-!
今日牙妹去完黃埔番黎,,
本黎都冇物野加,,
點知後黎我地嘈交!
T^T..'
真係好5開心,,
靜左1個星期,,又嘈番交..'[].
我地嘈得好勁,,!
跟住嘈嘈下,,講埋之前果D事,,
我1個係房林林下,,
真係林到喊T^T'
好傷心.\--/.
唉!今日冇心情也,,打住咁多先NA`!
T^T
- 難道全世界也遺忘了我?
|
| 發表時間:2009-03-28 08:16 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | ... | 381 | »
|