|
|
2009 年 3 月 21 日 星期六  |
| - 我沒本領 ,,我不爭氣,, 假裝不在意 ! |
分類: 未分類 |
wakaka-w-!
今日本身約左佳佳行街街加,,;
ke!5緊要na`.;
5知點解,,覺得今日過得好充實咁*V*
今日上堂果時牙RAIN1路係我隨離唱果首歌,,
我同佢講叫佢5好唱,,
佢中1路唱!
K實我5係5中2果首歌也,,你明5明?
而係我5想林起1D野..'
明冇?.3.
今日CARPO好似傻傻地咁'
冇端端係學校1見到某個人就拉我埋去,,- 0-
傻左咩你,,.\--/.
|
| 發表時間:2009-03-21 07:53 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | ... | 381 | »
|