|
|
2009 年 3 月 31 日 星期二  |
| - 想繼續裝傻,,卻又冇力受折磨! |
分類: 未分類 |
wakaka-v-!
今日好似早左打blog 添*v*
bu過5緊要na`!
今日mabel同carpo都有話我溫柔左加..;xD!
哈哈!
不管你地係真心定係握我加'
MABEL今日bring左本簿仔番比我地寫俏俏話!=]
真係好FUNNY NA`.3.
岩岩見到rain琴日留比我加俏俏話,,
我就好想笑na`!
ke!別這樣ma`!
我的心只有你呢=]
知冇?xD`
唉-3-
聽日就要個個咩咩串生字比賽NA`!
都5知點算好!
有時覺得打日記係米要打哂自己加心底話出黎,,'
但係有時又5敢打1D野.\--/.
- 林林下真係有D茅盾添!*V*
|
| 發表時間:2009-03-31 12:43 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | ... | 381 | »
|