大福:「搵到咩咁開心呀?」
我:「我搵返隻味呀。」
大福:「咩味呀?」
我:「幸福味,甜甜地咁,食完會無乜力。」
大福:「咁得意?俾我試下呀。」
我:「唔俾呀,自己搵啦。」
謝謝你的承諾,感動的
與大福過渡 2007
下一回我唔叫你做大福
叫你做大豬好唔好
--------------
我考到車牌
今日真係開心
終於了左件心事,唔駛心掛掛。
路試同泊位都 pass 左
一考到牌就去左同大福食日本野慶祝,好大膽呀,今日食魚生呀。
成程笑到見牙唔見眼,真係開心到發左癲之後送左佢返工就返屋企。
由於幾晚都訓得唔好,一返到屋企就攤係梳化扮死屍。
真係心力交瘁呀考一個車牌,好彩考到。
|