|
一齊搭的士去王仲鉻考試(同林海輝)好緊張去到hall得我地自己一班人好驚肥左要再考牙.平時我kind的而家要我好乖咁考試..
好不容易先考完5知past5past牙
考完之後去左行一陣...行到悶到死..又5去where好...咁我就話去黃大仙啦.....點知去到之後..已經係5:30...咁我地就話走low....傻瓜~~~~~
咁我地行去搭電梯個陣...我..wing..kwongkwong同范文堅無搭到...得番林屎文同牙林凱輝..佢地一齊番home我好happy
..之後就同大大粒一齊home
|