| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
D0wN`D0wN`D0wN`前所未有滴D0wN`
今日考完MATH屎`我70%留班定了t3t`唉`
點解會甘!?`留班!?`唉`仲有咩好講!?`好難過滴一天t333333t`
別了朋友子`冇得同你地一齊升班`一齊玩了`t3t`
好努力溫書都係冇用架!`溫黎都係甘!?`退步到甘`死左佢仲好過`
一定唔合格拉`3次TeSt都FAIL`EXAM又FAIL`仆你個街`
洗唔洗甘玩我?!`我做錯D咩!?`錯在讀鬼左呢間死人學校拉`仆街`
唉`真係好想同FD屎一齊升班`唉!`真係錯左好多好多`差爆`
我要68分先合格`你比我63分上我都好開心拉`PLzz`
最多以後做好D報答番`講真架!!`
你比我合格`我就付出雙倍努力係下一次做好D`
PLzZZ`唔該牙`
求求你!`唔該t3t`冇晒心機溫書`仲有中屎`希望牙!`
天天也BU是晴天``手的痛也比不起心的痛`
唉t33t`
希望聽日可以問MISS WONG 拎番D分拉`PLzZZ`
改得冇甘緊牙PLzZZ`
灰`
我承諾會雙倍努力`求你幫幫我BA!`
從未經歷滴,,一一嘗盡了`
真係好唔開心`
而家做咩都冇用架拉`
好想死牙`
|
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
各位好ahh`
超多日冇開電了`
溫書果陣先知`MisS 汪計小左我TeST 2既6分`
6666666分-,-`旦我知拎唔番拉`我驚到時見訓導問我做咩甘遲先講`到時話我改答案,,屈我仲屎-,-`
SADDD`呢間唔知咩學校`比你嚇傻晒`
唔想溫書`就甘考試算`OK!?`
唉`
|
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
好悶`A,A
打左又唔留CM`冇癮-,-`
超多功課未做`t3t
+油`-U-
很想關板‵
|
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ... | 120 | »
|