myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 39
累積人氣: 23640
 2007 年 12 月 26 日  星期三


唉唉`尋日CHriStmAs都冇打到`遺憾t3t`今日扑星DaY!`打BA!`

好悶哇-,-`點解放假111111111111D都唔好反架!?`甘唔得架喎`31號咪屎得!?`

唉`今日禾姑姐個B黎左`B女真係煩-,-`成日嘈`煩屎`簡直影響左B仔滴純真在我心滴感覺0____________________0`

唉唉`悶鬼屎了`

現在其待勁舞碟滴來臨xPPPPPPPPPPPPPPPP`

口悶哇`我都嘔唔到D咩可打既出黎拉````屎屎尿尿-,-

扑星DaY`快落耶/\/\`

你知道你成了我心中滴假想敵嘛!?`

2007-12-26 05:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2007 年 12 月 24 日  星期一


超悶耶-,-`今日平安夜哇!`各位平安夜快樂BA!`BU過禾都唔快樂既`係家家到悶到臭拉-_________________________-`唔好反既-,-`

唉唉`仲有好多功課未做`仲諗住溫書架`溫乜鬼牙!?`亂晒D預算拉`真係衰鬼姐!`

口悶化-_______________-!今晚食KFC`留肚哇!!!!`

算BA!`希望自己快D做晒工課拉```````

捉自己X'mAs快D做晒工工佢`溫下書佢`-[希望拉-,-`]-

放假真係小野打-________________-!`

2007-12-24 12:18 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2007 年 12 月 22 日  星期六


這個X'mAs很無聊耶-,-`尋日聯歡好無聊囉-0-`好想打柒弓明楊`搞到冇晒feeL`

禾寧願唔玩game仲好過玩拉-,-`不知所謂`一塔胡塗滴一個人-0-`

唉唉-!!`D野超難食`冇拉拉都唔知做咩要訂`我記得我本人係支持唔訂架嘛!!`

超爆難食-0-飲野飲飽晒拉@@`尋日Ch0IR一鬼早就要番去!`麻鬼煩!!!!`咩鬼感欣x鬼煩鬼屎!`等左超Q耐-0-`

終於搞鬼掂左拉-0-有個食街-!!`哇`喬寶講得岩`真係食到仆街-0-`

有條木咀超煩!`

係甘lur人買人喎@@喬寶買了!`還真慘情耶!!`忠社又輸了-,-`今年忠社廢到x甘-____________________________-`唉`

係甘睇下人地反D咩拉`都幾好睇既!`周先果個學生會攤位-!!`有人係到賣唱`GaG-V-`

佢好係好似女人牙!`a,a`同人影相係到整個yeah-,-0咀``

跟住就甘甘甘`start茶會`D野超爆難食囉-0-`唉`晒鬼晒`咩鬼芒果puDDing先唔抵嘛`難食`78蚊耶-0-`

唉-!!`咩鬼GAme玩到眼火爆拉`BU知所謂-V-`唉`扑傻瓜好好反`旦絕對唔係弓同學諗架囉`做康樂做到你甘!?`唉`

之後玩完就抽獎`唉`抽到份甘既禮物`又係呢D相簿-0-`唉!`出年咪拉-,-`

希望出年我去到一班HAPI滴拉`虹子果班就好反拉-v-唉`幸福拉````

抽埋獎成4點幾拉`好多朱古力耶`-V-幸福耶!!`

之後番左家家拎電話就走左`冇食到飯`同寶去行街`超悶-__________________________-`行到5點幾番CPU`

等運到甘款`唉`冇野做到屎`又見到中樂表演拉`楊x儀都係CH0IR中樂22222邊走`好慎重考慮入唔入好`

旦其實呢`只係入中樂團+西樂樂器班+CH0IR得嘛!?`

旦我都成3個幾月冇玩過中樂`廢到乜甘拉`屎得人多了嘛!?`唉!!`

點好牙!?`就下學期拉都`要諗諗架拉`-0-`苦-_____________________________________________________-`

同筠子虹子傾計`傾傾下冇拉拉又話要CH0IR`都唔知佢地倆係上面講D咩-0-!?`

屌`冇拉拉有個BOY CH0IR既人勁大力撞埋黎我隻耳仔到`紅晒拉!`紅都仆晒街-,-`痛架我`

之後玩玩下就10點幾拉`走得拉終於!`呵!`又要別過1D滴同學了!`

平安晚又一人過了!`唉唉!`29日再見時`也過了X'mAs了!`

MErRy X'mAs了各位!`謝過各送上捉福滴人-V-`

你這日也過得快樂BA!?`

2007-12-22 02:54 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless