今日去左shatin
做個project呀
去左4個景點呀
我地抽到新界南,so簡左shatin黎做呀
原本我地簡西貢嫁
冇啲話好遠,又啲又話驚狗
但係唔驚狗又唔怕遠個啲就只係去左沙田姐
我地去曾大屋,車公廟,文化博物館,snoopy樂園
人有我,carsty(em姐),anna呀
9點起身,
9:15 帶可樂小狗落街
9:30 沖涼
10:00 落街
10:05 去左富善
10:25 去到新興等anna仔
10:30 7仔食早餐 only3舊牛肉波(so bad)
10:35 搭k17去新達
10:45 新達搭火車
11:00 沙田
11:15 去左m記換麥樂雞
11:30 落左地庫個舍bus stop到搭81k去曾大屋
12:00 係曾大屋喇
個到係一個好有歷史ge地方呀
勁舊喇 得個2層高 個個村長好nice嫁
叫我地可以隨便咁樣take the photo呀
12:30左右 係車公廟
好多人呀 好多煙呀
個,到好多人都係好有心咁黎幫佢地啲family上香呀
行左去個個文化博物館呀
好近炸呀
唔洗2個子就到呀
係門口影左幾張就走人喇
去左沙中食m記呀
去左snoopy樂園就走喇
就start俾人玩喇
玩左勁耐呀
攪到我勁冇奈呀
唔講喇
88
|