|
大家聽我分析..........
舊既小學朋友:哼........貪新忘舊.........MSN 5理我!!!!!出門踩單車........半日都未踩完就話累..........佢係大小姐O羊?........之後........我牙媽番屋企..........佢就同我影貼紙相就88!!!!!!!!!!!!!冇情冇義!!!!!!!!!!!!!!!
新既中學'朋友':哼...................出賣朋友......................佢地竟然將我既苦水BLOG被左我既仇人陳子恪!!!!!!O係我被人擲筆(支筆10蚊)既時候中笑我.........ED只係冰山一角.........佢地個名係...............姚珮盈 徐梓殷(舊名) 王曉芳 陳子恪 劉思成
哼.........老子5發威........當我病貓啦?
|