今日係最後一日返學
過完今日就開始放暑假la~
放暑假真係感到好開心
但係又唔捨得
因為今日係最後一日返學
暑假之後大家就會分開
偏到另一班去
1b班就從此分開
真係好唔捨得呀~
係呢一年裹
我識左好多好朋友 如:波,b,sa,心,茶,小田田................等(數不盡......(閱讀全文)
今日我返左red cross嘅宣誓典禮
期實我冇心想去
因為實左太無聊
如果唔係今日要返red cross
我就可以睇完全套驅魔少年la~(可惡)
不過今日都過得好開心
全場都同瀞瀞,瑩瑩一起談天
上台果一克真係好緊張
係之前彩排yasaki佢
無la la頭暈,之後便去左醫院!!= =''
lunch我地去左大快活食......(閱讀全文)
yo~~~
好辛苦,我終於buy到comicfans la~
等左我10日
出左la~
今期有好多動漫節情報呢!!!
阿b真係好好彩
佢第一次去cf抽獎就中左la~
我冇中到
so bad
阿b,why你個名會係小葉????
好好笑呀!阿b畫嘅雪糕上左comicfans呀!......(閱讀全文)