今日係派卷第二日
maths真係死左~~
so bad
唔知怎樣同亞媽講....
之後I.S都死(唔合格)
好想哭
..............
不過放左學後
同左心心,bb,茶葉蛋去寶達
唸住扭yes卡(我要yui 呀!)
但係冇得......(閱讀全文)
今日一起床--8號風球(唔洗返學)
聽日要保返返學
一朝早大掃除
成身汗
...
下午
全日都上網睇死神
我鐘意左睇死神
之後sally姐打比我
我地談了一陣
聽日就會派math test(死得......(閱讀全文)
今日返學派卷
有1科肥左
唉∼∼∼
好煩
煩緊星期四同唔同fei fei去唱k
去newway
好貴$49
去唔去好
呢個月唱左3次la
....
今日fei fei借左D.Gray-Man比我......(閱讀全文)