今日真係好喇~econ同數學連住上...我同家宜可以拍埋一齊坐...繼續傾計牙^^!
都未見過d人咁霸道架~見到自己d fd同人傾計就話人八婆,仲要話人成日煩住佢d fd喎~wa....乜咁惡架!
搞到d女仔依家唔多睬佢,家宜真係慘牙....唔使怕~仲有我牙!我唔會唔睬你架!!
第二個小息果陣a班d人係咁講話依掛緊紅雨....跟住成級都講緊d樣野...唔知有冇得放呢?"
點知中文堂果陣宣佈話教統局要我地d全日制既繼續上堂直至放學..."
lunch食野果陣見到我妹間學校d人...我諗緊點解佢地會黎到聯和墟食野,
後尾我媽打黎問我係咪放學,原來我妹放左學仲返埋屋企添牙....搞錯牙~同樣都係全日制o者,點解我冇得放架"唔公平牙!!
依家學校咁好既...星期一至日都開放學校既圖書館同學生活動室俾我地去溫書,放學果陣同簡講好左星期一開始留低溫書牙...
溫咩先好呢?.?"~m.....牙!就econ同會計先啦!就呢2科都有排溫牙.....
放左學同家宜去左上水搵小平,行左一陣...去左m記依野,,,,,好靜牙...個個都冇咩講既"
見到隔離台有對孖女,好鬼得意牙,我覺得佢地對眼好似d女咁大牙~好令牙!!
食完野又行左一陣....送完家宜搭小巴...跟住我去搭巴士,佢地去左小平屋企.....
落左車高佬打黎傾左一陣.....跟住家宜又打黎傾左一陣...yeah!東張西望有rain牙!!!個mv好鬼cute牙佢>v<"
|