| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 20 日 星期六  |
| 好想學返琴牙 |
今日冇出到街...好無聊咁o係屋企過.....
跟住彈左一陣琴...肅邦d歌好正牙!!好好聽牙~不過好難彈牙.....我一定要陣熟d先得!
因為太好聽喇~
yeah!!!我搵到大塚愛既琴譜牙!!!跟住dl左,仲印埋出黎添!好好聽牙>v<!!
哎~好想再學返琴牙~
唉...之前學緊琴果陣就覺得辛苦....依家冇學就好想學返....都唔知自己想點牙"
|
| 刊登時間︰2006-05-21 10:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 17 日 星期三  |
| 變左聲牙>︿< |
哎呀~好難聽牙把聲....今朝起身已經係咁喇....沉左牙把聲....咳死我喇~今日成日係咁咳a....幾時先至好返哂架!!
搞錯牙~仲諗住今日唔使返學架ma,個颱風竟然轉呔吹左去廣州,玩野牙-.-"!
呢排夠竟咩事牙!一個散完又到另一個散,乜d感情咁唔穩定架,有拖拍又煩冇拖拍又羨慕人地,唉...其實自己一個就最好,可以多d時間
同d fd一齊,乜都唔使煩,始終友誼先至係長久既,希望佢地以後諗清楚先拍拖啦!
死啦...今日我問miss今次統測既平均分幾多,wa...46牙(嚇親)...從來未試過4字頭架...好彩家長日果日我媽唔記得問miss o者,如
果唔係就有排煩喇..."黎緊呢個考試我點都要拉返高個平均分先得牙!(希望得啦~"~)
yeah!!聽日視藝堂可以出去學校外面自己拎住相機影相,希望聽日第3,4堂唔好落雨啦!!
哈哈..好白痴牙今日....我同家宜係課室係咁講返以前鍾意睇既卡通片...仲要愈講愈心開添牙...點知俾前面既阿lee卑視我地添..."唔
人聽日我地又會講d咩呢~哎~近排都唔知做咩成日撞到野架...噚日食完lunch諗住上課室啦,點知行行下撞埋去個門度,之前同個fd
行街果陣我哄埋去個玻璃窗睇野,點知又撞到"....今朝返學果陣有個人行埋黎,我又差d撞埋落佢度喇....唉"...>_<以後行路要睇清楚
先得牙!!今日放學返到屋企就即刻開電腦睇埋套"Deep Love"...終於都睇完lu....好慘牙..個女仔為左幫個男仔醫病,就走去賣
身同人上床,結果最後個女仔染上愛茲病死左,而個男仔就醫好左個病繼續生存....
咁就睇完一套日劇喇....又要慢慢dl其他黎睇lu... |
| 刊登時間︰2006-05-17 08:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 16 日 星期二  |
| 唔想返學a~ |
放左3日假今日終於都返學lu...好野~1號風球!!真係好喇~個風眼岩岩好踏正香港,唔知聽日使唔使返學呢?!最好就唔好返啦!!
今朝7:25出左門口,差唔多行到火車站果陣榮就打黎俾我問我係邊,果陣我自知原來佢7:15sd message叫我7點7o係樓下等佢,
我個電話較左靜音所以唔知佢sd左message黎,跟住佢就好惡咁叫我自己返學先...."
唉....我已經食左藥架啦~今日返到學校仲係咁流鼻水同咳,勁辛苦牙~
到左lunch果陣簡約左佢個fdso唔同我地一齊食,跟住榮又黎同我講話要同曾偉倫佢地一齊食...
唉~算啦~咁我咪同小熊,小朱同埋萍4個人一齊食囉~
臨放學果陣仲以為走得添,點知阿sir話上次econ小測唔合格要留低補測,我冇溫書架ma,咁咪同阿sir講話要補習唔得閒啦,唉..阿sir
竟然話好快就測完,咁我米留低照測囉~
跟住去到上水補英文,好悶牙...都唔知講緊d乜既~阿sir講緊野果陣我係度諗,點解d補習老師影親d相都要擺d懶係型既pose架~
整到好似明星咁,我地坐係度就好似d 小fans咁-.-"我知佢地咁搞法都係想多d人搵佢補習,但係幫人補習姐,使唔使咁牙~
補完之後同埋羚,龍一齊去食野,傾左一陣就搭車返屋企lu..... |
| 刊登時間︰2006-05-16 08:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 13 日 星期六  |
| 聽講座 |
今日9點起身...好支力牙..好似有d病病地咁...唔理啦~之後慢慢刷牙、執野、換衫...搞到9點45分點先出門口,到左火車站等左一陣
簡就黎lu..上左火車..簡都覺得我今日有d呆滯....
哎呀!!遲到喇~我地去到旺角已經10:40喇...10:45就開始趕唔切啦~跟住等埋萍黎一齊行去,簡又唔記得o係邊喎...好在我仲記得!
wa..超多人牙~企哂係樓梯度,又完全密封哂喎,想焗死人咩...如果呢度火災,一定焗死哂啦~
唉..個講座已經開始左喇~唯有等多半個鍾啦....車..乜唔係上次果個人講架...今次呢個人講得超無聊牙..
講d野懶係好笑咁(無奈~"~)..終於都完左lu...之後去左食野,跟住行街..好辛苦牙,我係咁流鼻水~旺角d空氣好差牙!
行到差唔多5點就走啦~好搞笑牙!萍拎埋簡d野走牙,簡又袋住萍d野唔記得俾返佢..簡打左好多次俾萍都冇人聽,好彩萍之後打返電
話黎,然後行返上黎搵我地拎返d野~好悶牙~我地3個一齊行左成日街都冇乜野講既~始終都係2個人出街最好~
|
| 刊登時間︰2006-05-15 05:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 12 日 星期五  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-05-15 05:57 PM |
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 |
|