一起身已經唔舒服......
番到公司個人散哂......
d電話聲煩到想死咁滯....
lunch瞓左陣...好留少少....但係已經開始有d出唔到聲既感覺.....
放工去找埋卡數之後就即刻仆左番屋企瞓.....
唔知.....要幾多日先好得番呢!?!?