今日起身已經12點幾~~~之後食左d野就出左門口~
去左買飛~^^
之後係巴士不停打NDS用wi-fi搵野打個隻game~
今日淨係坐巴士都坐左3個鍾= =
跟住番長沙灣同老豆打機~~
7點幾就同屋企人出左尖沙咀食韓燒
落到個頭~見到教我影相既Lawance係"一刻"開緊工
打比佢之後接左2條片剪......haha~真好,可以收番d外快
食完野就番去打多陣bingo就番屋企......