| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2007 年 3 月 9 日 星期五  |
番學啦!!  |
分類: 未分類 |
今日又番學校啦,,
仲係比琴日個場比賽,,影響住d心情
好自責,,點解個時走籃,,會咁大力,,唔走位,,唔主動
又守唔好個籃底,,射又射唔入,,仲要比人整傷...
點解,,我平時唔練好d波呀,,廢物
我一定要改,,一定,,各位,,比d時間我
下一場,,我會脫胎換骨架啦...
""尊師重道好少年""投左比....
今日上電腦堂,,比周sir and雙數同學報復
上次,,我地只不過係門口影佢地
今次,,周sir竟然開我地度門,,比雙數同學狂影...
dee sir你就唔驚囉,,坐係咁既位,,點會比人影到
但係我地就......
我諗起,,我係陸運會既時候
影左周sir兩幅相,,呵呵,,唔知我會點呢,,呵呵
|
2007 年 3 月 8 日 星期四  |
輸左...T3T  |
分類: 未分類 |
比賽,,輸左..唉
個個都好似未訓醒咁...比人大抄...
差唔多完場先黎比人整傷..唉[[又係同一個場整親]]
比個身形比較玲瓏既人,,一野窩落我度..傷左
原來,,好心係唔得架,,我一直都以禮待人
但係,,結果...........
呀仙..艷艷,,ms wai,,對唔住呀
我今日表現唔好,,我會努力架
我地唔會再有下次架啦
我地一定會團結d,,盡力d架啦...
各位,,唔好灰心呀,,再努力啦
隻腳..傷上加傷囉,,,痛痛痛
|
比賽啦!  |
分類: 未分類 |
衣家係12:40p.m
黎比賽時間仲有幾個鐘
明明對住d強敵,,
但係我一d都唔緊張,,唔知點解
隻腳仲係好痛,,點算...
各位,,請加油呀!! |
2007 年 3 月 7 日 星期三  |
陸運會(2)  |
分類: 未分類 |
今日天氣變得好冷...
今日有跳遠,,又係好差= =,,可能隻腳係星期一整親啦?!
跳遠個場好大風呀呀呀,,我地個個都食晒d風...好冷哦
比ms law and d同學逼左去跑4x100m,,-.-
不過都要多謝佢地
因為,,我之前一直都以為我跑得好慢,,對自己冇信心,,以為唔可以跑晒100m
原來,,我係得架,,當然一定有好多人跑得快過我
但係,,我明白到只要肯盡力,,係得架^^
不過最終都係輸左比e班and d班[[佢地好好好勁架]]
最後,,我地班竟然win到''中二,,全場no.1]]
估唔到,,不過都好開心呀
呀嘉最勁呀,,拎到2金2銅><
我就拎到1金1銀1銅^^比上年好好多
把聲沙晒,,隻腳仲痛緊...都唔知聽日點比賽...唉
4點,,良田,,多多支持!!
yuki唔好唔開心啦,,比賽既結果係唔重要架
最重要都係你有冇盡力,,要懂得欣賞別人.... |
2007 年 3 月 6 日 星期二  |
陸運會(1)  |
分類: 未分類 |
今日就係陸運會啦
琴日打比賽,,打到好攰呀..
好彩,,我都拎到,,兩個牌
不過,,係high jump個度,,jump得好差呀
個記錄仲比上年既仲低,,失敗,,我可以再做得好d架......
聽日再努力!!
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 15 | »
|