楠楠自語~
朋友...呢個名詞,,離[[我地]]好遠呀...
唔通真係要咁樣咩??
nam9318
暱稱: 楠
性別: 女
國家: 香港
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
中文堂
中文堂
mother's day
去左荃灣食飯
嬴左啦!!
文章分類
全部 (71)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 71
留言總數: 17
今日人氣: 1
累積人氣: 974
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 9 日  星期五   晴天


番學啦!! 不安 分類: 未分類

今日又番學校啦,,

仲係比琴日個場比賽,,影響住d心情

好自責,,點解個時走籃,,會咁大力,,唔走位,,唔主動

又守唔好個籃底,,射又射唔入,,仲要比人整傷...

點解,,我平時唔練好d波呀,,廢物

我一定要改,,一定,,各位,,比d時間我

下一場,,我會脫胎換骨架啦...

 

""尊師重道好少年""投左比....

 

今日上電腦堂,,比周sir and雙數同學報復

上次,,我地只不過係門口影佢地

今次,,周sir竟然開我地度門,,比雙數同學狂影...

dee sir你就唔驚囉,,坐係咁既位,,點會比人影到

但係我地就......

我諗起,,我係陸運會既時候

影左周sir兩幅相,,呵呵,,唔知我會點呢,,呵呵



2007 年 3 月 8 日  星期四   晴天


輸左...T3T 無奈 分類: 未分類

比賽,,輸左..唉

個個都好似未訓醒咁...比人大抄...

差唔多完場先黎比人整傷..唉[[又係同一個場整親]]

比個身形比較玲瓏既人,,一野窩落我度..傷左

原來,,好心係唔得架,,我一直都以禮待人

但係,,結果...........

呀仙..艷艷,,ms wai,,對唔住呀

我今日表現唔好,,我會努力架

我地唔會再有下次架啦

我地一定會團結d,,盡力d架啦...

各位,,唔好灰心呀,,再努力啦

隻腳..傷上加傷囉,,,痛痛痛

 



比賽啦! 無奈 分類: 未分類

衣家係12:40p.m

黎比賽時間仲有幾個鐘

明明對住d強敵,,

但係我一d都唔緊張,,唔知點解

隻腳仲係好痛,,點算...

各位,,請加油呀!!



2007 年 3 月 7 日  星期三   陰天


陸運會(2) 滿足 分類: 未分類

今日天氣變得好冷...

今日有跳遠,,又係好差= =,,可能隻腳係星期一整親啦?!

跳遠個場好大風呀呀呀,,我地個個都食晒d風...好冷哦

比ms law and d同學逼左去跑4x100m,,-.-

不過都要多謝佢地

因為,,我之前一直都以為我跑得好慢,,對自己冇信心,,以為唔可以跑晒100m

原來,,我係得架,,當然一定有好多人跑得快過我

但係,,我明白到只要肯盡力,,係得架^^

不過最終都係輸左比e班and d班[[佢地好好好勁架]]

 

 

最後,,我地班竟然win到''中二,,全場no.1]]

估唔到,,不過都好開心呀

呀嘉最勁呀,,拎到2金2銅><

我就拎到1金1銀1銅^^比上年好好多

 

把聲沙晒,,隻腳仲痛緊...都唔知聽日點比賽...唉

4點,,良田,,多多支持!!

yuki唔好唔開心啦,,比賽既結果係唔重要架

最重要都係你有冇盡力,,要懂得欣賞別人....



2007 年 3 月 6 日  星期二   晴天


陸運會(1) 滿足 分類: 未分類

今日就係陸運會啦

琴日打比賽,,打到好攰呀..

好彩,,我都拎到,,兩個牌

不過,,係high jump個度,,jump得好差呀

個記錄仲比上年既仲低,,失敗,,我可以再做得好d架......

聽日再努力!!