| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 19 日 星期一  |
好彩,,好彩!!  |
分類: 未分類 |
今日朝早落雨呀,,好驚下晝冇得練波
朝早,,p.e堂 個場仲係好濕,,so同班男仔用理同一個場,,好逼==
玩跳大繩,,好好玩呀
聽日係班際跳繩比賽,,加油呀,,可以著班tee
放左學,,個場可以用啦,,,練波去也^^
打到6點幾=o=,,番家了,,好彩冇比人罵
艷艷,,唔好惱啦,,開心d^^
|
2007 年 3 月 18 日 星期日  |
好悶呀~  |
分類: 未分類 |
今日又冇去打波,,又冇去圖書館==
好悶,,好悶,,成日都係屋企....
之後去拎相..做通識project
自己一個人做==唔知從何入手
覺得有少少唔公平
相,,大部份我影既,,project,,又係大部份我做
咁我一個人一組算啦....
雖然佢地唔得閒姐,,但係都抽d時間去黎啦
份project佢地都有份架..... |
2007 年 3 月 17 日 星期六  |
充實既一日!  |
分類: 未分類 |
今日好過得好充實,,
細佬要去我個間中學面試..要Bring佢去==''
去到呀爺又黎左...呀爺黎左,,咁我..當然走人啦
去問ms wai借波,,自己一個人練波==
愛上''串針''感覺,,但係..係比賽度,,仲未發揮到最好==加油
下一場,,各位要努力呀
下晝,,去左呀嘉屋企做通識project..得我地兩個-.-
去到,,簡完相,,呀嘉開始玩電腦==唔做野?!
我就玩左一陣psp,,就開始做project
進度好好好慢呀,,d相仲未曬,,冇得做,,19號又要交....好趕呀
聽日佢地又唔得閒,,無奈...
得我一個做,,睇黎聽日係冇得去圖書館架啦><
yuki
祝你快d好番!! |
2007 年 3 月 16 日 星期五  |
win左啦!!  |
分類: 未分類 |
今日番到去,,佢地話要開冷氣..
但係佢地仲著住冷衫,,外套==
天氣又唔係好熱,,仲落左雨
我同呀SO叫佢地唔好開..佢地唔理..
仲一直係度串我地,,串到放學...有冇攪錯..
好心佢地成熟d好冇
衣家天氣咁反常,,都係因為我地開得冷氣多炸
熱又要著住冷衫,,外套,,有冇問題呀??
今日同胡陳金枝打比賽
我地win左啦,,37比25,,真係好開心呀,,
本來係第二節,,係人地領先...
好彩,,比我地追番
個球3分波真係射得好好,,加油
呀仙..艷艷,,ms wai我地做到啦,,我地冇令你地失望呀
各位都做得好好,,星期三對梁銶琚,,要加油呀
|
2007 年 3 月 15 日 星期四  |
練波  |
分類: 未分類 |
今日冇咩心情上堂
由其係中文堂,,,填鴨式教學?!
周會,,時事問答?!好彩都識答
之後去練波lu
要到小學同學^^莊嘉欣and莫慧琪,,
佢地都係度練緊波,,加油呀!!
聽日又打比賽啦,,唔好再輸啦,,加油 |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 15 | »
|