楠楠自語~
朋友...呢個名詞,,離[[我地]]好遠呀...
唔通真係要咁樣咩??
nam9318
暱稱: 楠
性別: 女
國家: 香港
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
中文堂
中文堂
mother's day
去左荃灣食飯
嬴左啦!!
文章分類
全部 (71)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 71
留言總數: 17
今日人氣: 1
累積人氣: 979
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 19 日  星期一   晴天


好彩,,好彩!! 開心 分類: 未分類

今日朝早落雨呀,,好驚下晝冇得練波

朝早,,p.e堂  個場仲係好濕,,so同班男仔用理同一個場,,好逼==

玩跳大繩,,好好玩呀

聽日係班際跳繩比賽,,加油呀,,可以著班tee

放左學,,個場可以用啦,,,練波去也^^

打到6點幾=o=,,番家了,,好彩冇比人罵

艷艷,,唔好惱啦,,開心d^^

 



2007 年 3 月 18 日  星期日   晴天


好悶呀~ 無奈 分類: 未分類

今日又冇去打波,,又冇去圖書館==

好悶,,好悶,,成日都係屋企....

之後去拎相..做通識project

自己一個人做==唔知從何入手

覺得有少少唔公平

相,,大部份我影既,,project,,又係大部份我做

咁我一個人一組算啦....

雖然佢地唔得閒姐,,但係都抽d時間去黎啦

份project佢地都有份架.....



2007 年 3 月 17 日  星期六   晴天


充實既一日! 開心 分類: 未分類

今日好過得好充實,,

細佬要去我個間中學面試..要Bring佢去==''

去到呀爺又黎左...呀爺黎左,,咁我..當然走人啦

去問ms wai借波,,自己一個人練波==

愛上''串針''感覺,,但係..係比賽度,,仲未發揮到最好==加油

下一場,,各位要努力呀

下晝,,去左呀嘉屋企做通識project..得我地兩個-.-

去到,,簡完相,,呀嘉開始玩電腦==唔做野?!

我就玩左一陣psp,,就開始做project

進度好好好慢呀,,d相仲未曬,,冇得做,,19號又要交....好趕呀

聽日佢地又唔得閒,,無奈...

得我一個做,,睇黎聽日係冇得去圖書館架啦><

yuki

      祝你快d好番!!



2007 年 3 月 16 日  星期五   晴天


win左啦!! 開心 分類: 未分類

今日番到去,,佢地話要開冷氣..

但係佢地仲著住冷衫,,外套==

天氣又唔係好熱,,仲落左雨

我同呀SO叫佢地唔好開..佢地唔理..

仲一直係度串我地,,串到放學...有冇攪錯..

好心佢地成熟d好冇

衣家天氣咁反常,,都係因為我地開得冷氣多炸

熱又要著住冷衫,,外套,,有冇問題呀??

 

今日同胡陳金枝打比賽

我地win左啦,,37比25,,真係好開心呀,,

本來係第二節,,係人地領先...

好彩,,比我地追番

個球3分波真係射得好好,,加油

呀仙..艷艷,,ms wai我地做到啦,,我地冇令你地失望呀

各位都做得好好,,星期三對梁銶琚,,要加油呀

 

 



2007 年 3 月 15 日  星期四   晴天


練波 開心 分類: 未分類

今日冇咩心情上堂

由其係中文堂,,,填鴨式教學?!

周會,,時事問答?!好彩都識答

之後去練波lu

要到小學同學^^莊嘉欣and莫慧琪,,

佢地都係度練緊波,,加油呀!!

聽日又打比賽啦,,唔好再輸啦,,加油