| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2007 年 4 月 22 日 星期日  |
落左幾日大大大雨=O=  |
分類: 未分類 |
一連三日落大雨,,
星期一,,冇左P.E堂AND女籃練波==
星期二,,冇左班際籃球比賽,,不過都唔算係太壞,,因為....
星期三,,冇野...
|
2007 年 4 月 20 日 星期五  |
上水啦...  |
分類: 未分類 |
今日..終於dick起心肝,,黎打日記==
番左學一個星期
派左卷,,成績有好有壞....
要加把勁,,下次再努力
蘇sir請左一個星期病假,,原因??唔講啦..
希望佢快d好番,,再教番我地數學
科學堂,,解剖牛眼^^
睇miss做好似好嘔心
但係自己落手落腳去解剖,,就好好玩
個隻牛眼,,好多肉,==
要剪走d肉先可以開始進行解剖
我,,呀so and toby一齊解剖隻牛眼
呀so仲話我地太過冷靜
因為,,係我地解剖緊隻牛眼既時候
其他組..好多女同學都尖叫緊==
p.s toby都係由其他組走黎我地個組=o=
成個過程都幾好玩[[變態的..]]
數學堂,,連代堂老師都冇番
所以,,把原訂係放學做既活動提前
上左去天台,,種花花,,^^
蕃茄仔冇晒,,只好種其他了><
太陽好曬,,又好熱,,不過好好玩
我地整左個[S.K.Y]既圖案,,^^
以後,,要日日記住去淋水水啦
如果唔係,,"佢地"會曬死架== |
2007 年 4 月 9 日 星期一  |
反省了  |
分類: 未分類 |
放假,,比左我好多既時間去反省...
知道自己既缺點,,自己既脾氣...
知道自己之前做錯了...
朋友,,原諒我吧...
比多一次機會我吧,,我會盡量改的
朋友對我來說,,真係好重要!!
我真係當你地係我既好朋友..比多次機會我吧 |
2007 年 3 月 30 日 星期五  |
好惱呀!!  |
分類: 未分類 |
今日,,學校放假..
約左某d人去打籃球and乒乓波
去到,,唔見人,,以為佢地會遲d黎到
過左一陣,,佢地仲未黎
打電話啦,,點知佢地原來係第二度打緊乒乓波
得我一個唔知,,仲係籃球場上白等
佢地唔黎,就講聲啦,,bring了乒乓波拍,,籃球,,
但係一樣都冇用到,,只係得我自己一個........
我覺得好似比人玩緊,,好惱,,好惱.....
自己一個人打籃球==,,以為佢地打多陣乒乓波,,
會過黎打籃球,,但係.....
我真係好天真,,以為佢地會黎......
算吧,,誠諾??是沒有出現過..... |
2007 年 3 月 25 日 星期日  |
溫書  |
分類: 未分類 |
今天,,開始溫書了,,加油
悶,,病 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 15 | »
|