今日,
唔開心唔...
是否,
我做錯左事???
如果係,
我想知係咩事?
今日lunch好特別地,
同David食.
發夢,好接近現實,
或者根本就係現實的一部份...
又係一年一度的旅行日,
感覺一點也不覺得係旅行...
我以為目的地係個沙灘,
點知係個草原...
玩完集體遊戲,就食lunch,
之後同Jenny,Rita,Susan,Yan & 金燕玩一陣,
再之後就同Ho Ho,Jenny, Susan & David影相,
再再之後就走啦!
今日,我最享受的就係行果條山路,
特別鐘意踩石頭仔~
第一次去旅行,竟然病左,
唔可以食零食,
但第一年生病,
有老師問候!!!