好開心啊!申請左咁耐,終於申請到啦!
今日人人都唔使返學,但我又要啦,上堂時好想sleep,不過,始終都無訓到,因為唔學唔得,而且宋Sir教D野真係我想學果D,Miss上堂又唔會講果D,時間過得幾快,以預定時開遲左1個鐘落堂,都慣啦,無所謂.
逢星期六都會咁多節目,而慢慢地我與又一城結下了不解緣,一星期總有一兩次去探望它,今日又去啦.在那裡,發生左好多事,都係我第一次試的,而且學左很多野,今日哥哥話我發音準左,好開心呀,我會繼續努力,而且好多謝BB,我知你地都好累,都肯陪我,thx!
今日係愚人節,第一次在愚人節被人玩,果個人就係Apple,竟然欺騙我話在我樓下,太可惡啦. |