今日終於做完呢個假期的功課啦,好Yeah!!!但唔好開心得咁快,真正的功課而家先開始,首先係D書未句,哥哥的一百幾十個vocb又未溫,兩篇勁的文又未作,好難呀!!!唔想作,但又唔得,而且他俾D作文題目真係好高層次嫁,不過唔好再俾多篇我啦~否則你收到的只會係行貨.
下午無端端被叫去做水餃皮,十分唔願意,因為當時我正在好起勁,好興奮地計緊數.做果陣時,初頭又嫌細,之後又嫌大,想點呀?不過,無所謂,當係一種消閒啦,而且都好快做完,當之後食果陣時,原來個個我都有份做,咁就好有滿足感嫁啦!!!
um........好好味........
今晚好開心呀,因為媽媽提醒我,今日係我的農曆生日,我自己都唔知啊,所以聽到果陣時好surprised,而且真係好開心嫁.估唔到媽媽叫我入房就是這件事,原來媽媽以我想像中更關心我,我愛你呀!!!其實媽媽,你每年生日我都知嫁,只不過無送生日禮物,今年送份超大的俾你,但呢個阿健,叫你唱首生日歌俾我都唔肯,平時又咁多歌唱.....
祝我:生日快樂!
|