| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 13 日 星期三  |
| 2009-05-13 |
分類: 未分類 |
今日...
悶爆~
妖!!!
打爆佢司機囉~
搞到我遲到....
咩事...
我明明D時間啱啱好既...
點知個司機又遲左黎
打爆佢個頭...
妖!!!
本來可以係8點前番到學校嫁囉~
妖!
勁黑人憎....
聽日考音樂...
睇下邊個5音不全先.....
可能係我....
^^
|
| 發表時間:2009-05-13 05:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 12 日 星期二  |
| 2009-05-12 |
分類: 未分類 |
`yo"
我呢個禮拜都好hapi喎~~
哈
你地唔好問我點解hapi啦~
總之就係hapi~ ^^
今日好悶呀!!!!
不過我覺得今日過得好快喎~
唔知點解...
覺得好free~
做乜野都好似好爽咁~~
可能係太開心既關係...
^^
都ok啦~最近
唉~
考試越黎越差.....
by:婷
|
| 發表時間:2009-05-12 09:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 47 | »
|