| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 8 日 星期五  |
| 2009-05-08 |
分類: 未分類 |
哈哈~
10號個日就係家長日...
哈~
ya~
又有多一日比我地放假啦~
又多一日玩既時間啦~
haPi的呢~
唉~
但係好多功課囉~
妖!
(打爆呀sir)
依家一樣功課都未做囉~
p得啦~
唉~
有5樣以上...(功課)
你知嫁啦~
我呢D咁「勤力」既人...
係「好中意」做功課嫁啦`~
唉~
算啦~
今日....
超悶的唷~
係咁!
Bye了!
by::::婷
|
| 發表時間:2009-05-08 11:10 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 7 日 星期四  |
| 2009-05-07 |
分類: 未分類 |
冇驚冇險又過1day...
哈哈~
今日超hapi~
呀sir冇番~
哈!
佢成日冇番...
哈哈~
咒佢成日病...(講下姐^^)
呀sir成日病...都唔知係咪比我地傳染....
可能係呀sir虛姐~
哈~
今日Math堂...
哈!
代課呀sir上我地堂....
全班傾計計...^^
又全班調位位...^^
我地又食糖糖
我食緊糖個時問呀sir
掉垃圾....可以嗎??
哈
我講野...佢咁都聞唔到我食緊野囉~
勁型!!
希望呀sir聽日都唔好番啦~
咁我地就多2堂玩啦~~~
^^
留cm啦~~~
by::::婷 |
| 發表時間:2009-05-07 07:15 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 47 | »
|