今曰冇咩特別..正係有一個好好好好笑ka笑話..
5..肥ann佢...哈哈∼∼
圖書堂個陣先好玩..肥ann前面個個成日都係整"鼓"肥ann..
佢"張''肥ann d野掉哂落地下..之後肥ann"汁"最後一次個陣時先最好笑..
突然..我聽到bon一聲..原來肥ann坐爆左張chair..之後我地係到笑笑笑..
肥ann個張chair中間分開左一半..
前面個個人問咁樣算唔算破壞公物..之後全班係度笑..我都笑埋一份..
點解佢會咁肥呢..?
---------------------------------------------------------
To:亞哥
好對唔住呀!我發燒..so去唔到你屋企..sorsorryry..
|