nancy_siuyan
nancy_siuyan
暱稱: siuyan
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-19
2009-08-17
2009-08-14
2009-08-10
2009-08-08
文章分類
全部 (145)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 145
留言總數: 303
今日人氣: 0
累積人氣: 5435
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 16 日  星期四   晴天


2009-07-16 分類: 未分類

Happy Birthday to me.....

 

生日都病...

我唔要呀!!

 

原來我唔受得jolly sandy,

下次唔敢飲啦,

飲到好眼訓.....  - -

 

六句生日快樂,

多謝呀!!

[Until 17/7,

total 8句...]



2009 年 7 月 14 日  星期二   晴天


2009-07-14 分類: 未分類

今日約左小明+羅詩詩+倩雯+Mcchicken,

Mcchicken朝早打比我,

同我講話佢1點半先到,

遲兩個鐘......  - -

 

我地行左一陣街,

就去照貼紙相,

好失敗......

超趕.............  - -

 

then,

Mcchicken話去唱K,

我地就去左Neway睇下啦...

Happy Hour......

Mcchicken個cheese cake好正呀!!

我完全唔入咪.....  - -

 

最後,

我地走左去栢麗到

逐層逐層睇........

Mcchicken係咁搵我黎搞,

HELP!!

 

多謝大家的禮物!!

 

PS  我到底咩事呀...

WHY我冇啦啦會發燒嫁.....

明明我都冇病...

到而家都冇事嫁.........



2009 年 7 月 13 日  星期一   晴天


2009-07-13 分類: 未分類

今日約左芯怡姐姐+鄭MIMI,

在保齡球場果到等,

以為會好多人,

原來都唔係好多姐....

 

芯怡姐姐好勁,

有一百五十幾分,

我同鄭MIMI的分加埋都差幾十分...  - -

 

鄭MIMI整的朱古力香蕉同朱古力綿花糖,

唔錯唔錯,

我指的係朱古力綿花糖,

聽芯怡姐姐講,

朱古力香蕉係香蕉冰.......  - -

 

then,

我地諗住去唱K,

但係去到勁多人,

要等到三點幾先有,

咁我地就走左去行下街啦...

 

最正的係,

一路行街,

佢地就買野比我,

多謝你地呀!!

 

再之後,

去左芯怡姐姐屋企...

Wii

今日第一次接觸,

幾好玩^^

玩到唔想走,

連中樂都冇番...

[其實主要原因係因為MumMum唔番...]

好撞鬼,

呀邊個邊個打到黎問我幾點番,

我同佢講話我唔番,

好忙,

佢就好無奈,

半鬧半無奈咁,

我就cut左佢線啦..........  - -



2009 年 7 月 11 日  星期六   晴天


2009-07-11 分類: 未分類

A Shopping Day

係咁賣野,

係入貨的時候啦......   - -

 

賣旗當打針,

千古奇聞...

我未見過有人賣旗賣到咁,

更加冇見過有人買旗買到咁.....  - -

 

我似呀媽,

同時都似呀爸...

因為我呀媽同呀爸似.....  - -

全家都一樣樣,

好似個餅印咁...



2009 年 7 月 10 日  星期五   晴天


2009-07-10 分類: 未分類

今日派成績啦,

本來以為今次會衰左,

但都keep到wo.......

 

冇咩點溫,

都算係咁啦.....

就算係溫,

我相信你地溫的時間都會多過我......  - -

 

Mathematics

MC+Long Q.都full mark,

好神囉...

 

中英數都first in class,

算係咁啦,

但係我知我呀媽都係唔會滿意嫁,

我D分唔係好高,

佢只會話咩'你果班d水平咁嫁'.......

 

 

講真,

我好想同佢講,

比你你都考唔到啦,

嘈咩嘈呀,

你Maths fail嫁...

 

LS

估唔到我平時冇咩點答問題

都會有9字頭......

 

Geog

一直geog我都唔係好好,

加上我冇興趣,

完全冇諗過我會有9字頭,

仲會係second in class.....

 

PTH

真係好奇,

我e D廢人都會係third in class,

發夢都冇諗過....

飛躍進步囉..  - -

 

袁志美90點幾,

勁晒啦....  - -

我攞88.46都要比呀媽串,

都真係冇野好講...

 

到講下DRAMA啦,

其實我真係好認同果個人講的野....

'上到個舞台,

你地就係演員,

我唔同當你地係學生'

'你地係唔錯,

但可以更好'

證明我之前講的野係有根據的啦,

問題就在於

我係一個中學生,

但佢係一個專業人士...

 

我唔覺得我之前有錯,

而家事實都證明左,

我諗的野係正確的啦,

專業人士都係咁講...

出自我口的,

就岩都變錯...

我從來都唔會覺得

學生講的野就一定錯囉......