nancypig886
暱稱: NaNcY姐{x`詩。szE`}
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
`收音機
`尐詩
`依莉
`然
`河童
EBA管理員 (EBAQooz)
`寶寶
`WK
`yan yan
`淘淘
`妍
siukay49 (siukay49)
`小趙
`濤濤
`leung
`魚
`麗顏
`茵茵
`丹
`瑩
網站連結
my鋼琴卜卜`(but正係攞...
我整既琴譜-默默無語
我整既琴譜-because y...
我整既琴譜-you are m...
我整既琴譜-心牆
我整既琴譜-生命霓裳
我整既琴譜-失落沙洲
我整既琴譜-因為我太傻...
我整既琴譜-年度之歌
我整既琴譜-我愛他
我整既琴譜-直覺
最新文章
所謂「悠閒」的暑假
社會一貫的相處之道
遙夢
給賤男的信
自我封閉
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (347)
SCHOOL LIFE (176)
比賽 (9)
未分類 (165)
每月文章
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 2022
今日人氣: 20
累積人氣: 6937
2009 年 7 月 4 日  星期六   晴天


回歸香港`... 分類: 未分類

yo~

Nancy姐番左黎啦!

不過已經係琴日既事...- -''

如果唔係因為細佬要上嗰d唔知乜鬼班,

邊會喺大陸玩得嗰4日就咁快番黎啊...-33-;

又咁岩星期四表姐去左畢業旅行

星期五先番黎(即係琴日)

冇人同我玩...                        (雖然有對孖女同我玩)     [我對孖女表妹d相放左喺相簿到.去睇下啦~]

咪又對住部電腦囉...

星期四嗰晚玩緊表哥部電腦

先醒起唔記得叫表哥幫我print琴譜

跟住狂搵琴譜

放喺桌面到

等第2日叫表哥幫我print.               (cuz嗰陣表哥出左街,冇錯!係夜晚)

點知表哥delete晒d網址捷徑...- -''

又要等我搵番晒d琴譜先print得.../3\''

yeah!

print左出黎lu!

有囍帖街;櫻花樹下;梁靜茹既情歌.沒有如果;對不起,我愛你;梁祝(我之所以要梁祝係因為阿媽要我彈俾佢聽= ='')同埋I remember

本來想要埋崖上的波兒同別再為他流淚架...

不過已經print左好多頁...

有d唔好意思

所以放棄左呢兩首歌.

print完之後就起程番黎香港lu...

唉...

又過番無聊的日子啦...

唔緊要!

我仲有電腦,功課T^T'',部琴.

仲有要上阿媽既家政堂...

應該唔會悶既...

 

番cm呀...

 

 

 



2009 年 7 月 1 日  星期三   晴天


身在大陸2nd day`... 分類: 未分類

琴晚同表姐一起訓也~>33<''

夜晚12點都仲未訓...- -''

因為舅父買左宵夜翻黎...

宵夜系...水魚潮州粥...    

水魚呀!!!

甘大個女都未食過水魚

雖然想試下

但系都唔敢...- -''

so;正系食'粥

跟住我就去訓覺

表姐就玩電腦玩到唔知幾點

今日9點幾起左身

玩表姐部電腦

then`表姐11點幾先起身...

硬晝食完lunch去醫院探阿公

阿公之前因為高血壓暈左入院

宜家已經無事啦

聽日仲可以出院添~

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hehe`XD;

大家都見到個icon啦

呢次無騙你地

個個人真系我黎架!

唔信呀?

真系我黎架>33<''

我講真話

上次在上次個個icon其實唔系我架        (想知相片來源請在msn問我)

對唔住呀!

呢次真系我黎架啦

真系唔好意思

騙了你們甘耐.../3\

心入面真有點過意唔去...

所以就比我個真樣你地看

希望你地可以原諒我...

 其實都唔系好樣姐...

系米?

全靠我表姐.                      (想知原因請msn問我)