yo~
Nancy姐番左黎啦!
不過已經係琴日既事...- -''
如果唔係因為細佬要上嗰d唔知乜鬼班,
邊會喺大陸玩得嗰4日就咁快番黎啊...-33-;
又咁岩星期四表姐去左畢業旅行
星期五先番黎(即係琴日)
冇人同我玩... (雖然有對孖女同我玩) [我對孖女表妹d相放左喺相簿到.去睇下啦~]
咪又對住部電腦囉...
星期四嗰晚玩緊表哥部電腦
先醒起唔記得叫表哥幫我print琴譜
跟住狂搵琴譜
放喺桌面到
等第2日叫表哥幫我print. (cuz嗰陣表哥出左街,冇錯!係夜晚)
點知表哥delete晒d網址捷徑...- -''
又要等我搵番晒d琴譜先print得.../3\''
yeah!
print左出黎lu!
有囍帖街;櫻花樹下;梁靜茹既情歌.沒有如果;對不起,我愛你;梁祝(我之所以要梁祝係因為阿媽要我彈俾佢聽= ='')同埋I remember
本來想要埋崖上的波兒同別再為他流淚架...
不過已經print左好多頁...
有d唔好意思
所以放棄左呢兩首歌.
print完之後就起程番黎香港lu...
唉...
又過番無聊的日子啦...
唔緊要!
我仲有電腦,功課T^T'',部琴.
仲有要上阿媽既家政堂...
應該唔會悶既...
番cm呀...
|