nancypig886
暱稱: NaNcY姐{x`詩。szE`}
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
`嘉麗
`LAM
siukay49 (siukay49)
`妖妖
`早兒
`房xx
`樺
EBA管理員 (EBAQooz)
`廖藹
`BB仔
`怡
`霞
`Henry
`yan yan
`穎儀
`catherine
`金魚
`依莉
`冼俊
`婷
網站連結
my鋼琴卜卜`(but正係攞...
我整既琴譜-默默無語
我整既琴譜-because y...
我整既琴譜-you are m...
我整既琴譜-心牆
我整既琴譜-生命霓裳
我整既琴譜-失落沙洲
我整既琴譜-因為我太傻...
我整既琴譜-年度之歌
我整既琴譜-我愛他
我整既琴譜-直覺
最新文章
所謂「悠閒」的暑假
社會一貫的相處之道
遙夢
給賤男的信
自我封閉
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (347)
SCHOOL LIFE (176)
比賽 (9)
未分類 (165)
每月文章
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 2022
今日人氣: 4
累積人氣: 6966
2009 年 5 月 8 日  星期五   晴天


清locker`... 分類: SCHOOL LIFE

今日要喺放學之前清晒locker入面d野.

所以喺今朝番到學校攞書上堂嗰陣

順便攞晒locker入面所有野

重到啊...-3-'''

因為幫謝雅婷攞埋...-v-''

都唔知校長諗乜架.

無啦啦要全校學生清locker.

痴痴地...\口/

唔會係因為豬流感呀嘛...

就算係豬流感都同locker冇咩' 啦能' 啦...

仆佢啊...\[         ]/''

oh...

爆左粗添...-3-''

作為一個好學生係唔應該講埋晒d粗言穢語家嘛

可能我已經學壞了= =''

今日上art堂嗰陣畫漫畫哩`

你都知我最鐘意畫漫畫架嘛...>[]<''

所以我勁開心...^[                        ]^''

上堂係咁畫畫畫...

畫到我隻右手黑晒...- -''

因為d鉛筆印...

上pj堂嗰陣報告project.

個題目係-天水圍師奶的日常生活消費習慣...-口-

妖...

係咁俾嗰個李x彥話我係天水圍師奶...\[                 ]/

仆...

唔好意思

又爆粗添...

嗰個李x彥成日針對我.

講親關於肥既野就話:

嗰個咪就係王x詩囉

妖...

煩死人啦.

就黎又演drama啦...

又鬼忙呀...t_____________t''

係咁先啦`

88`



2009 年 5 月 7 日  星期四   晴天


終於做完野啦`... 分類: SCHOOL LIFE

唉...

好攰呀...

自從上個星期之後就做過不停...-3-;

好忙好忙...=_=''

好唔鐘意呢種生活呀...>[]<''

尤其係嗰個英文project

冇人幫我做...t___________________t

仲有嗰兩個同組唔做野既人.

on9男同矮仔傑...\[             ]/''

除左一齊演話劇就咩都唔做.

d道具都係我同謝雅婷做晒...

個project要佢地寫自評表都正係求其了兩了就算.

矮仔傑仲衰.

拖三拖四不特止.

催佢交嗰陣仲話唔識寫...-口-''

有冇搞錯呀...\[                                                      ]/''

叫佢地去死啦...

黎緊個L.E.drama又要開始做野啦...-3-;

又要我寫劇本做道具...t________________________t

咩都要我做晒...

唉...

今日音樂堂考唱歌呀

就黎落堂嗰陣...

唔知點解.

無啦啦自動舉手話想考先...-[]-''

可能係無啦啦心血來潮掛...

再唔係就因為近排做project做到痴左線...

跟住考嗰陣走左音...=3=;

妖...

搞到我宜家想重考添...>[]<''