今 日 7點到 起 左 身 刷 牙 洗 面
之 後 去 m 記 搵 槍 食 早 餐
今 日 又 見 到 你 喇^^(超 開 心)
之 後 就 番 學
今 日 係 學 校 超 支 力 不過 d 時 間 好 快 過^^
到 5 點 就 放 學
就 算 要 我 等 幾 耐 !!!
我 都 會 等 你 。