natalie815
暱稱: `爽爽=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情好複雜
*☻Our's 873days
*☻Our's 871days
*☻Our's 868days
*☻Our's 866days
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

2008 年 12 月 29 日  星期一

有感而發..*

情侶會以對方為先..

對方不快樂既時候會為對方分擔

對方開心既時候便會一起分享

掛念對方既時候便會打電話or發短訊

當看到或聽到對方既名字便會有很大反應

對方有事既時候會放掉一切去幫對方

對方有難的的時候會一直陪在對方身邊

當有危險的時候會不管一切去保護對方

不過哩d都只係假像`人係會為自己諗先 有幾多人真係會係咁@@

好多人都會覺得朋友同家人比愛情更重要

因為情人唔一定可以永遠`而朋友同家人則可以

不過我唔係咁諗因為我覺得愛情對女仔黎講好緊要

不過對於d男仔黎講女仔只係佢地既插曲`朋友同屋企人先係最緊要

對於女生黎講女生只係想搵一個會以佢為先,會關懷佢,會尊重佢,會讓佢可以依靠同埋可以保護佢一生既男生

 

 

 

 

 

發表時間:2008-12-29 07:19 PM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 26 日  星期五

♥day`352♥

今日係樓下等老公,,之後去銀座睇大耳仔走天涯*v*

都幾好睇牙..好好笑`隻野好得意:] 睇完去左食M記

依家覺得自己打d野好kai`俾佢取笑t^t

好快又過左1日@@真係唔想時間過得咁快`好想時間永遠停留

29號就要番去補課同測驗><聽日就要補習

30同31都要番去O口O唔想番牙

承諾雖然未必會實現 但此刻我真係會相信

我會保證從今以後我只愛你一個 除非你不需要我 否則我會愛你愛到永遠*3*

只要你需要我 我都會一直留係你身邊

post心理測驗先`我簡左D 可能因為中2飲^v^嘻不過都幾準下

'''五杯飲料 看你是不是正在幸福;;`'? }}

如果你誤闖一家黑店,老闆端出五杯飲料,告訴你只有一杯沒毒,剩下的四杯是有毒的,你直覺哪一杯不會被下毒?

A、剛擠出來的鮮牛奶

B、剛泡的老人烏龍茶

C、濃濃的美式熱咖啡

D、熱騰騰的珍珠奶茶

E、一杯純淨的白開水

選A:屬於「煞到對方很甘願型」,目前的幸福指數55%:這類型的人很單純也很善良,他只要喜歡上對方就會覺得自己超幸福。
  
選B:屬於「你濃我濃分不開型」,目前的幸福指數80%:這類型的人,幸福的定義就是跟自己最愛的小孩在一起,這種感覺很窩心,他目前的心境是非常成熟的,不管是工作還是日常生活,他都能很平靜的享受。
  
選C:屬於「歡喜冤家捶心肝型」,目前的幸福指數40%:這類型的人非常的自我,可是他和對方彼此卻很相愛,常常會拌嘴鬥嘴,不過心底彼此的份量還是很重的。
  
選D:屬於「只羨鴛鴦不羨仙型」,目前的幸福指數99%:這類型的人和另一半在一起已經不需要用言語溝通,兩人的默契不是外人所能瞭解的,常常只要對方一個眼神就能瞭解。
  
選E:屬於「想喝忘情水忘記一切型」,目前的幸福指數20%:這類型的人非常的獨立、聰明,他知道自己要的是什麼

發表時間:2008-12-26 11:05 PM
 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 25 日  星期四

♥day`351♥

昨天補完習後我就飛奔去找他..*

我們行左陣街`就join埋小明同小明的他打邊爐^v^

叫了很多野食`很飽唷

我們超奸`把很多食物放進汽水罐=]

嘻-v-快樂的`雖然你沒有說出口但我會明白喔

只想和你一起到永久`很愛很愛你

 

何耀珊-做你的公主

或許你沒看出來 周圍的人都在猜
有種感覺正在我們之間展開

#喜歡你偶爾作怪 不經意流露的壞
 其實體貼實在 孩子氣的胸懷
 曾經有過的戀愛 彷彿一片空白
 直到遇見你我才真的存在


我只想做你的公主 擁有那平凡的幸福
 華麗的珍珠 不如眼底的專注
 對我深深呵護
 我想我是你的公主 終結這多年的追逐
 當你抱著我 地球也暫停腳步
 我剎那間清楚 你是我的幸福


沉潛太久的孤獨 這一刻獲得救贖
我忽然好想哭 感激你這一路
陪我笑 陪著我辛苦 無悔的付出

 

 

發表時間:2008-12-25 09:50 PM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 23 日  星期二

♥day`349♥

今日係社音同埋聖誕PARTY`

今年同上年一樣都係整波羅腸仔

睇社音悶ing`今年水準高了

12點上課室食野同埋玩game

玩辣sushi"大電視"唔係牙ma咁鬼易"

笑死我地班^v^牙sir玩到唔捨得走 佢地做d動作超好笑

今日差小小就抽到大獎@@真係差個dd

今次終於冇人笑我既新髮形喔`個個都讚不絕口=]呵

番到屋企同babii傾左陣電話玩左陣電腦就訓教

`好凍牙訓到6點幾-o-起身

睇tv+玩電腦

22:30同babii傾電話`很快樂唷*v*

babii整親了/_\有冇事牙`等我黎呵護番xd

訓唔著係到計劃行程`嘻-v-

好期待聽日牙!!

我決定今個假期要努力!!我要追番上去..*

babii`我會為你而努力:>

 

 

 

發表時間:2008-12-23 10:45 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 20 日  星期六

♥day`346♥

今日我好開心牙..心情十分之好*v*

好sweet喔xd`i love you so much!!!

睇左吸血新世紀..不過唔係好知講咩-o-不過有他在身邊總是很快樂的:]

哈同老公傾心事*3*講左好多秘密`呵諗番起一開始真的很搞笑`

發覺原來我之前的擔心是多余的..因為我會百分百相信你"不會再猶豫"-V-

彼此之間了解多了^_^嘻嘻很多事也是天注定的 就連我和你開始也是^^

晚上老公不舒服`小心身體牙 如果唔係我會好心痛..*

之前應該同我講牙`我一定會飛奔去照顧你xp

*☻無論你是哪個你  我也會全心全意去愛你:]

*☻愛若是你給的天災  我願意被害':]

 

 

發表時間:2008-12-20 10:14 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]