| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 29 日 星期一
|
有感而發..* |
情侶會以對方為先..
對方不快樂既時候會為對方分擔
對方開心既時候便會一起分享
掛念對方既時候便會打電話or發短訊
當看到或聽到對方既名字便會有很大反應
對方有事既時候會放掉一切去幫對方
對方有難的的時候會一直陪在對方身邊
當有危險的時候會不管一切去保護對方
不過哩d都只係假像`人係會為自己諗先 有幾多人真係會係咁@@
好多人都會覺得朋友同家人比愛情更重要
因為情人唔一定可以永遠`而朋友同家人則可以
不過我唔係咁諗因為我覺得愛情對女仔黎講好緊要
不過對於d男仔黎講女仔只係佢地既插曲`朋友同屋企人先係最緊要
對於女生黎講女生只係想搵一個會以佢為先,會關懷佢,會尊重佢,會讓佢可以依靠同埋可以保護佢一生既男生
|
|
|
2008 年 12 月 26 日 星期五
|
♥day`352♥ |
今日係樓下等老公,,之後去銀座睇大耳仔走天涯*v*
都幾好睇牙..好好笑`隻野好得意:] 睇完去左食M記
依家覺得自己打d野好kai`俾佢取笑t^t
好快又過左1日@@真係唔想時間過得咁快`好想時間永遠停留
29號就要番去補課同測驗><聽日就要補習
30同31都要番去O口O唔想番牙
承諾雖然未必會實現 但此刻我真係會相信
我會保證從今以後我只愛你一個 除非你不需要我 否則我會愛你愛到永遠*3*
只要你需要我 我都會一直留係你身邊
post心理測驗先`我簡左D 可能因為中2飲^v^嘻不過都幾準下
'''五杯飲料 看你是不是正在幸福;;`'? }}
如果你誤闖一家黑店,老闆端出五杯飲料,告訴你只有一杯沒毒,剩下的四杯是有毒的,你直覺哪一杯不會被下毒?
A、剛擠出來的鮮牛奶
B、剛泡的老人烏龍茶
C、濃濃的美式熱咖啡
D、熱騰騰的珍珠奶茶
E、一杯純淨的白開水
選A:屬於「煞到對方很甘願型」,目前的幸福指數55%:這類型的人很單純也很善良,他只要喜歡上對方就會覺得自己超幸福。
選B:屬於「你濃我濃分不開型」,目前的幸福指數80%:這類型的人,幸福的定義就是跟自己最愛的小孩在一起,這種感覺很窩心,他目前的心境是非常成熟的,不管是工作還是日常生活,他都能很平靜的享受。
選C:屬於「歡喜冤家捶心肝型」,目前的幸福指數40%:這類型的人非常的自我,可是他和對方彼此卻很相愛,常常會拌嘴鬥嘴,不過心底彼此的份量還是很重的。
選D:屬於「只羨鴛鴦不羨仙型」,目前的幸福指數99%:這類型的人和另一半在一起已經不需要用言語溝通,兩人的默契不是外人所能瞭解的,常常只要對方一個眼神就能瞭解。
選E:屬於「想喝忘情水忘記一切型」,目前的幸福指數20%:這類型的人非常的獨立、聰明,他知道自己要的是什麼
|
|
|
2008 年 12 月 25 日 星期四
|
♥day`351♥ |
昨天補完習後我就飛奔去找他..*
我們行左陣街`就join埋小明同小明的他打邊爐^v^
叫了很多野食`很飽唷
我們超奸`把很多食物放進汽水罐=]
嘻-v-快樂的`雖然你沒有說出口但我會明白喔
只想和你一起到永久`很愛很愛你
何耀珊-做你的公主
或許你沒看出來 周圍的人都在猜
有種感覺正在我們之間展開
#喜歡你偶爾作怪 不經意流露的壞
其實體貼實在 孩子氣的胸懷
曾經有過的戀愛 彷彿一片空白
直到遇見你我才真的存在
*我只想做你的公主 擁有那平凡的幸福
華麗的珍珠 不如眼底的專注
對我深深呵護
我想我是你的公主 終結這多年的追逐
當你抱著我 地球也暫停腳步
我剎那間清楚 你是我的幸福
沉潛太久的孤獨 這一刻獲得救贖
我忽然好想哭 感激你這一路
陪我笑 陪著我辛苦 無悔的付出
|
|
|
2008 年 12 月 23 日 星期二
|
♥day`349♥ |
今日係社音同埋聖誕PARTY`
今年同上年一樣都係整波羅腸仔
睇社音悶ing`今年水準高了
12點上課室食野同埋玩game
玩辣辣sushi"大電視"唔係牙ma咁鬼易"
笑死我地班^v^牙sir玩到唔捨得走 佢地做d動作超好笑
今日差小小就抽到大獎@@真係差個dd
今次終於冇人笑我既新髮形喔`個個都讚不絕口=]呵
番到屋企同babii傾左陣電話玩左陣電腦就訓教
`好凍牙訓到6點幾-o-起身
睇tv+玩電腦
22:30同babii傾電話`很快樂唷*v*
babii整親了/_\有冇事牙`等我黎呵護番xd
訓唔著係到計劃行程`嘻-v-
好期待聽日牙!!
我決定今個假期要努力!!我要追番上去..*
babii`我會為你而努力:>
|
|
|
2008 年 12 月 20 日 星期六
|
♥day`346♥ |
今日我好開心牙..心情十分之好*v*
好sweet喔xd`i love you so much!!!
睇左吸血新世紀..不過唔係好知講咩-o-不過有他在身邊總是很快樂的:]
哈同老公傾心事*3*講左好多秘密`呵諗番起一開始真的很搞笑`
發覺原來我之前的擔心是多余的..因為我會百分百相信你"不會再猶豫"-V-
彼此之間了解多了^_^嘻嘻很多事也是天注定的 就連我和你開始也是^^
晚上老公不舒服`小心身體牙 如果唔係我會好心痛..*
之前應該同我講牙`我一定會飛奔去照顧你xp
*☻無論你是哪個你 我也會全心全意去愛你:]
*☻愛若是你給的天災 我願意被害':]
|
|
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 86 | »
|