natalie815
暱稱: `爽爽=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情好複雜
*☻Our's 873days
*☻Our's 871days
*☻Our's 868days
*☻Our's 866days
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

2008 年 8 月 30 日  星期六

day229`

我開心番喇^V^

好彩有佢係我身邊陪住我:]KA

你地唔好亂估牙..我同佢仲一齊緊*3*

今日你地咁講我好無奈O_O

不過依家冇野喇..今晚D野食都ok啦

有8個人去=]今日去TM買左條銀色BELT牙

到時9月1日就要著新校服喇..有D唔慣-O-

9月4日先咩背襄-V-嘻睇黎爽爽今年乖左好多牙呵呵

今日為左訂位搞到杯雪糕溶晒o.o變晒水

到時同小明一齊咩星星背襄XD期待牙

 

  

  

發表時間:2008-08-29 11:56 PM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 8 月 29 日  星期五

去街街的一天..*

琴晚同我最愛的老公傾電話耶..*嘻嘻

今天和我親愛的小明明去街街..YA-V-

目前我計晝既行程係咁`去到tuen mun去M記食野=]

之後便開始我們的購物大計haha^V^真興奮唷

夜晚就去元朗打邊爐3N班會的@@

後天也去打邊爐keke真開心小學聚會的*3*

今日下午3點幾就番到屋企喇..一間仲要出去元朗@@

今日行到好累-口-去左TM食M記好飽唷=]爽爽細食左

之後買左本簿^V^MICKLY黎的冇3眼仔`3眼仔愈出愈小了/_\

3眼仔開始俾人遺忘了0口0但我不會咁做*V*

買了個OUTDOOR的背襄番學:]

我個個係白色底紅色同藍色星星``三百幾蚊@@小明個個係藍色底藍色星星O_O

去了新元中..陪小明買銀包

之後答輕鐵番屋企ovo累中zZz

  

  

  

  

  

  

  

發表時間:2008-08-29 09:41 AM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 8 月 28 日  星期四

番學的第三天..*

今日又要番學喇/_\今日要行去7樓牙囉命``

番到去牙sir仲未番@@第一堂數學黃榮生教牙佢自稱自己係GAG王O_O

我發覺佢有D精神分裂..成日叫自己做牙SIR當正自己係學生咁ovo

我地班D老師真係唔多正常@@好想自己去一班讀書既班到讀

最衰個D讀書既班D科都唔岩我`最尾個堂係會計

到時英文教都唔知點算..*臨放學CHEACK校服儀容=]我隔離個個係咁講變態野XD

今日笑到傻左^v^放學WIF主席希man牙沁

聽日就同小明買背襄喇*3*夜晚去3N打邊爐

星期六就休息一日..星期日去小學聚會!!!=]

有好耐我冇見既小學best fd真係好開心牙*v*仲有d好耐未見過既人嘻嘻-V-

不過好可惜今次都係唔齊人-口-好想見d好耐冇見既小學同學牙

期待8月31日耶!!

  

  

  

發表時間:2008-08-28 04:23 PM
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 8 月 27 日  星期三

暑假番學的第2天..*

 今天我才知道下星期一便是9月1日..開學日

暑假很像很快過去了O_O暑假尾學校也要我們番學`真是很殘忍牙

倒不如讓我們放埋這3天不是更好嗎?!反正我們這幾天也不會認真地聽他們講野@@

今天也是..第一堂便是英文堂她竟然要我們默書..真的很CRAZY呢

不過她讓我們調位^v^直到放學我也是調了位唷*3*

中文堂也很悶..說了很久也未說完ovo

地理堂更不用說..老實說這個老師很無聊..講一些不好笑的話/_\逼我們笑

真的不太喜歡這班!!!牙糖說得對班上小些人會好很多吧``

放學被定遠留了><遲了放學..遲了3個字有多

放學WIF某人放學..某某人說我陪某人放學`便把重覆的大口仔給我^_^KAKA

回到家中食了一個杯麵..沒有中獎耶o口o很不幸運喔''

明天又要番學!!!討厭番學的日子!!!

  

  

  

發表時間:2008-08-27 02:49 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 8 月 26 日  星期二

我是E班o_o

今日番到去知道自己以後都要係7樓上堂好唔開心/_\

我唔想行咁高牙..到時小息落到去都已經俾人買晒野食啦o_o仲洗食

今日番到E班..見到關sir即時呆左係到-o-唔係又係佢做我班主任牙`!!

真係唔想對住佢5年@@雖然唔憎但都唔想...*

英文就仲衰..唔好提喇

同肥him坐上年開學又係咁t3t估唔到今年都係

聽日又要番學真係唔想番牙..今日番學要聽D牙SIR講D無聊野ovo

下午去左搵佢,夜晚WIF佢去食M記 很HAPPY唷=]^v^

  

  

  

發表時間:2008-08-26 07:49 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]