| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 30 日 星期六
|
day229` |
我開心番喇^V^
好彩有佢係我身邊陪住我:]KA
你地唔好亂估牙..我同佢仲一齊緊*3*
今日你地咁講我好無奈O_O
不過依家冇野喇..今晚D野食都ok啦
有8個人去=]今日去TM買左條銀色BELT牙
到時9月1日就要著新校服喇..有D唔慣-O-
9月4日先咩背襄-V-嘻睇黎爽爽今年乖左好多牙呵呵
今日為左訂位搞到杯雪糕溶晒o.o變晒水
到時同小明一齊咩星星背襄XD期待牙
☺
|
|
|
2008 年 8 月 29 日 星期五
|
去街街的一天..* |
琴晚同我最愛的老公傾電話耶..*嘻嘻
今天和我親愛的小明明去街街..YA-V-
目前我計晝既行程係咁`去到tuen mun去M記食野=]
之後便開始我們的購物大計haha^V^真興奮唷
夜晚就去元朗打邊爐3N班會的@@
後天也去打邊爐keke真開心小學聚會的*3*
今日下午3點幾就番到屋企喇..一間仲要出去元朗@@
今日行到好累-口-去左TM食M記好飽唷=]爽爽細食左
之後買左本簿^V^MICKLY黎的冇3眼仔`3眼仔愈出愈小了/_\
3眼仔開始俾人遺忘了0口0但我不會咁做*V*
買了個OUTDOOR的背襄番學:]
我個個係白色底紅色同藍色星星``三百幾蚊@@小明個個係藍色底藍色星星O_O
去了新元中..陪小明買銀包
之後答輕鐵番屋企ovo累中zZz
|
|
|
2008 年 8 月 28 日 星期四
|
番學的第三天..* |
今日又要番學喇/_\今日要行去7樓牙囉命``
番到去牙sir仲未番@@第一堂數學黃榮生教牙佢自稱自己係GAG王O_O
我發覺佢有D精神分裂..成日叫自己做牙SIR當正自己係學生咁ovo
我地班D老師真係唔多正常@@好想自己去一班讀書既班到讀
最衰個D讀書既班D科都唔岩我`最尾個堂係會計
到時英文教都唔知點算..*臨放學CHEACK校服儀容=]我隔離個個係咁講變態野XD
今日笑到傻左^v^放學WIF主席希man牙沁
聽日就同小明買背襄喇*3*夜晚去3N打邊爐
星期六就休息一日..星期日去小學聚會!!!=]
有好耐我冇見既小學best fd真係好開心牙*v*仲有d好耐未見過既人嘻嘻-V-
不過好可惜今次都係唔齊人-口-好想見d好耐冇見既小學同學牙
期待8月31日耶!!
|
|
|
2008 年 8 月 27 日 星期三
|
暑假番學的第2天..* |
今天我才知道下星期一便是9月1日..開學日
暑假很像很快過去了O_O暑假尾學校也要我們番學`真是很殘忍牙
倒不如讓我們放埋這3天不是更好嗎?!反正我們這幾天也不會認真地聽他們講野@@
今天也是..第一堂便是英文堂她竟然要我們默書..真的很CRAZY呢
不過她讓我們調位^v^直到放學我也是調了位唷*3*
中文堂也很悶..說了很久也未說完ovo
地理堂更不用說..老實說這個老師很無聊..講一些不好笑的話/_\逼我們笑
真的不太喜歡這班!!!牙糖說得對班上小些人會好很多吧``
放學被定遠留了><遲了放學..遲了3個字有多
放學WIF某人放學..某某人說我陪某人放學`便把重覆的大口仔給我^_^KAKA
回到家中食了一個杯麵..沒有中獎耶o口o很不幸運喔''
明天又要番學!!!討厭番學的日子!!!
|
|
|
2008 年 8 月 26 日 星期二
|
我是E班o_o |
今日番到去知道自己以後都要係7樓上堂好唔開心/_\
我唔想行咁高牙..到時小息落到去都已經俾人買晒野食啦o_o仲洗食
今日番到E班..見到關sir即時呆左係到-o-唔係又係佢做我班主任牙`!!
真係唔想對住佢5年@@雖然唔憎但都唔想...*
英文就仲衰..唔好提喇
同肥him坐上年開學又係咁t3t估唔到今年都係
聽日又要番學真係唔想番牙..今日番學要聽D牙SIR講D無聊野ovo
下午去左搵佢,夜晚WIF佢去食M記 很HAPPY唷=]^v^
|
|
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 86 | »
|