natalie815
暱稱: `爽爽=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情好複雜
*☻Our's 873days
*☻Our's 871days
*☻Our's 868days
*☻Our's 866days
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

2008 年 9 月 25 日  星期四

♥day`255♥

每日我最開心既時候就係番學同放學=]

因為可以同佢一齊就算做咩我都會好開心

I love You very much!!.)-♥我已尋找到屬於自己的愛.任誰阻止我也絕不會停下來!!!

決定左過多幾年後就會同主席一齊搬出去住`(仲考慮緊)過番D簡簡單單開開心心同埋自由既日子^V^

即使沒有很多錢我們也會活得很開心-v-現在開始我要努力讀書!!達成我們既目標

我對"現在所謂的家"心淡了你們中2屈我就繼續屈吧`我已不在乎了O_O

搬左出去住`到時就做咩都冇人理呵呵`很想那日快些到牙"*v*

聽日到我做值日生牙`我唔想擦黑板t^t以為琴日係我做點知唔係@@點都要我擦

今日派左HIS既TEST得7/10不太滿意

聽日派商業`聽日測會計地理英文-O-好多野要溫牙

想把自己弄醉忘記所有不快o口o現在我最開心就是上學

以下既野係EK-FREE到COPY:]

[好感]
任何一個人都可以,這只是發展感情我首要因素
你對他不需要十分認識,他只是一個你不會討厭的人,可以成為朋友的人,
沒事的時候可能不會想起他,亦不會想到將來和他發展成怎樣的事情,
失去了亦不會有甚麼特別的感覺......


[鍾意]可以有好多個人,他們的某一部份會吸引到你,可以發展成為知已或是情人,
你會欣賞他某方面的才華或優點,就如鍾意任可一樣物品,如洋娃娃,小飾物,
衣服等,你不會常常想起他,亦沒有一定想擁有他的念頭,但會是個你鍾意和
他傾談的人
假如失去了他,會有點可惜的感覺......



[喜歡]
只會得三數個,他們都能牽動你的情緒,不過卻不會對你造成太大的傷害,
你會十分欣賞這個人,會留意他的一舉一動,在乎他對你的感覺很多時候
都會想起他,會想到他能否成為你的情人,若失去他,會感到幻幻失,
有隱隱作痛的感覺



[愛]
只會得一個,他能使你全心奉獻,而且,他的地位是任何人都不能取締的!
你的思想,行為,喜好都會受到他的影響,他的喜怒哀樂亦等於你的喜怒哀樂,
每一分每一刻你都想與他一起,日思夜想的主角都是他,失去了他, 會傷心得肝腸寸斷,痛徹心脾,整個人就像只剩下一個軀殼

 

發表時間:2008-09-25 11:52 PM
 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 24 日  星期三

♥day`254♥

琴日一番到去就要地理小測喇O_O

之後就數學同埋商業..數學測左成堂

小息俾人點左落去地下@@某人呃我同小明`

搞到我要行7層樓又上又落..中午個時已經好大個風喇裙都吹得起>v<

R&W要我地做好多野..做成幾百字牙`真可惡

琴日放學個時好大風..終於感受到個種強勁的風力`哇哇哇

琴日放學個時多謝老公幫我牙`呵

終於體會到有難同當同埋打風都打唔甩XD

今日起身個時媽咪同我講今日唔洗番學..但改掛左3號風球WO

YA!3號風球都唔洗番真開心=]等我琴日仲病到暈下暈下

都趕工課同溫書@@琴晚辛苦到又要食多一粒藥先訓到

好彩依家冇事姐KEKE

玩多一陣電腦就再訓過^v^happy唷又多一日假放

之前個排打XG`依家盡量兩個都打KEKE

我要努力因為我想過好既生活..*仲有兩年就可以過好既生活喇*v*

哈好開心牙有得打番QOOZA`發覺自己中2QOOZA多d(緊係啦因為有多d朋友係到呵)

番學放學都很開心`因為有你的陪伴=]

依定出面好大雨AR@@

不過放假冇得見我的最♥`ah很想第一眼訓醒看見的就是你

我的最愛永遠也是你*v*依家係到聽歌中嘻嘻-V-QOOZA長XG小小呵呵

今日要努力地溫ACC..因為星期五又要測O_O

我唔想留堂因為我唔想冇得同佢一齊放學`所以我會努力!!

我的XG:http://www.xanga.com/natalie1573

 


 

發表時間:2008-09-24 08:31 AM
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 13 日  星期六

中秋前的一個晚上..*

今日睇完小丸子我就出門口lu`

wif老公去七幅神食sushi牙嘻-v-

點知去到個到一個人都冇@@唯有落去M記食住雪糕先=]

跟住再上番去食SUSHI牙^v^

幫老公睇實個"目標"..*而我就中2食熟蝦sushi

食左10幾碟`個到寫住食剩飯每粒5蚊..後尾個個人睇都唔睇就收晒我地d碟*v*

食到8點幾去左天恆個邊慢步`睇唔到月亮牙不過有他係我身邊睇唔到都唔緊要`

第一次有他陪我過中秋前一日=]中秋對我黎講好重要`人月兩團圓牙xp好彩後尾見番個又圓又大既月亮姐

本身諗住去睇戲,但出戲成10點先開始ovo

好彩老公體量我知道我唔可以咁夜番屋企`所以就冇睇LU'

後尾借左隻碟睇`見到"焦低能特工隊"抄人既t^t

今晚玩得好開心牙`學識左個飲益力多既另類方法喔 呵

我地係到玩鬥5砍眼`我係咁輸因為俾佢係咁引我笑:]我地仲係到跳舞tim`轉圈中

有一樣野笑死我喇,就係老公學樓下D人唱歌XDD他哄得我好開心牙

今晚同老公玩左好多野ahhh`今次fell到佢好似真係做左我老公咁 HA*v*

今晚可能會開心到訓唔著牙KAKA=]因為玩得好興奮!!!

開心既時刻過得特別快-O-好想永遠停留係哩一刻牙,好似貪心左D咁哈^_^

後日就係我同他既8個月喇..*8個月快樂牙!!xd

  

發表時間:2008-09-13 11:56 PM
 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 12 日  星期五

BE HAPPY^v^

哩幾日都唔知咩事..`好多人都唔開心

當然我自己都係@@今日早上番到709得我一個女仔o_o

搬番個箱番去裝個D好重既書喔=]

拎住個箱行7樓真係好辛苦``哈好彩有他幫我拎番去

I LIKE COMM^v^哩堂係最唔悶既一堂`

世史超悶..悶到差d訓著/_\係咁講香港d野

數學要做12題數..*今年我都幾中2做數`不過係係其他堂上做-o-

今日數學堂好好笑牙^^有人扮牙sir係黑板寫"唔洗做功課"點知寫錯左牙sir個名:]

今日超黑仔wo`一早就頭痛同埋喉龍痛`之後仲要俾本中文書介親隻手指T^T介到流血

會計我終於明dd喇`開始有D頭緒牙KEKE-V-

今曰係咁俾隔離個個串睇下佢幾衰><"琴日就俾佢嚇ovo明明自己都驚個樣野又要去嚇人@@

我隔離個個俾我學晒佢d口頭蟬牙*v*哈因為佢衰所以我要學黎串番佢

`都唔明白D男仔點諗!!!係唔係個個男仔都係咁@@咁都話冇錯!?

  

  

  

  

發表時間:2008-09-12 05:09 PM
 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 10 日  星期三

中秋的日子..*

哩排讀會計..讀得好辛苦牙/_\

有D後悔簡左哩班@@如果我唔簡哩班讀電腦會唔會好D呢?

況且N班對我出路好D..點解我要簡哩班`我好憎我自己牙!!O_O(唔止哩樣野)

i hate my life!?

會計本書冇隻字睇得明T^T我真係好驚哩科考試唔單止會唔合格而且仲會得個位數字

今日諗住溫下會計..點知我一睇到D英文就唔想睇`睇D example又睇唔明`又唔識計d數

到時考試點算?!唔通拎住本字典去考試咩-口-我真係唔想因為哩一科而拖低我d成績`

今日我諗左好多野牙`諗緊會考之後會點

我諗到時應該會有好多轉變同埋好多野都會唔同晒-o-

就快中秋lu..唔知今年中秋會係點過呢?上年都係同fd出去玩

今年14號要同family出去食飯@@

前日先買到冰皮月餅..今年個d多左蛋黃好難食牙o口o

我只係中2食綠豆容^v^唔中2食其他

今年螢光棒都無買``可能覺得自己已經大個唔再玩哩d野(不過其實我都有d想玩牙嘻嘻-v-)

由細到大我都好中2d發光既野仲有五顏六色既野,我一見到就會好開心*v*

今晚媽咪整啫哩俾我食牙..我放左落冰格`超好食牙凍冰冰=]

係街見到d細路玩燈籠我就會諗番起自己細個玩紙燈籠燒著左個d趣事keke

今年只係食月餅-口-開始冇咩節日既氣氛

唔通大個左就會冇晒哩d心情`我唔想咁牙ovo

  

  

發表時間:2008-09-10 11:48 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]