| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 3 日 星期二
|
派卷的第一天.. |
今日一早番到去吃啫哩...正
之後係派卷..
今日雖然係派卷的第一天..
但我已經對哩d野無感覺..
無論好與唔好都冇..
點知今日派個三份..
中作..IH,IS..
三份中有好與唔好..
中作.IH就滿意+HAPPY..*
IH好多份卷都差小小滿分..
文章題17/20..WAKAKA
概念圖19/20..只差一點點
資料題13/15..本身可以滿分..最衰我多手..改左個年份
而IS就肥左..
對卷的時候我諗左好多野..
之後又唔開心..
好彩今次有KAKUCE
佢同我講話叫我盡情咁哭..
佢話哭左出黎會舒服D..
聽日就派中文+英文..
希望聽日心情會好番D..
唔好在係咁大上大落..
下午就係runfull..
我地已經唔記得晒d舞點跳..
跟住又俾bigjohn話...
後尾牙Ran就幫我地練番好隻舞..
跟住就係咁跳..搞到我好累tim..可能好耐冇跳=.=
runfull之後我地就係班入面涼冷氣..
同埋睇小丸子..kaka超低能..
不過都幾搞笑..
放左學之後同左主席*希man去天恩..
我地去到7仔買自由飲..
跟住我給5到個蓋..
希man幫我..竟然係哩個時候有人同我講成功
但我係唔識佢..
之後我地一路行一路係到笑..
我係到玩戲王之王個出戲入面既代入角色
點知我入神得太緊要..
跟埋人地入餅鋪..
後尾仲俾人發現左tim..
哈哈..xdd
之後去左食魚蛋..good*
|
|
|
2007 年 7 月 3 日 星期二
|
心傷.. |
這兩天以來..
我己哭了很多遍..
不斷地想了很多..
為何上天要一次又一次地玩弄我..
那次又是這樣..
今次又是..
兩次我也是聽"hurt so bad"
唔同既係..今次不斷地聽..
而且還不停地流眼淚..
停左一陣..又自己流番..
現在我常常都不知道自己做過什麼..
說真的..我很擔心自己有事
因為我整天也心神仿佛..
也許我浪費了很多時間在他身上..
真的很傻很傻..
為了他..我竟del了"他"的東西..
不過無論怎樣也好..都過去了 ..
要怪就怪我為什麼咁不懂事..
浪費了很多讀書時間..
去想一個不值得我想的人...
真的很傻..
從今以後我不會在這樣..
下年我會博盡去讀書..
不會在在堂上不適當的時候談話..
現在對我來說成績家人和朋友最重要..
就讓一個長假期來忘掉所有..
今年暑假我有樣很重要既野要做..
就是練投球..下年will打校隊..
為何讓我知道這 殘 酷 事實`?!`-
- “為你付出太多`換來的只有心傷`-
終於想通了..可以訓得la..
聽日仲要睇成績..吃啫哩..
聽日仲有好多野等住我做..
唔諗咁多la..諗得多只會令自己傷心..
去訓了..
|
|
|
2007 年 7 月 2 日 星期一
|
夢醒過後.. |
就當一切都發夢..
醒左之後就要成長..
今日係醒左既第一天..
中午的時候落了街..
落了街之後都不知去哪裡好..
整天也在心神仿佛..
行下行下..
我到了北江..
自己一個人行很無聊吧!!
到了1時..小明來到了..
然後跟她到周圍行下..
買了兩件衫和一條褲..*
後來我們到了SUPERMARKET
買3盒啫哩粉..雞俾..KAKA..仲有木爪奶..*v*
很HAPPY唷..帶了假髮..
如想睇的..可以到相簿睇..
講住咁多先..拜拜*
|
|
|
2007 年 6 月 30 日 星期六
|
WOH..HAPPY |
今日一早就同主席出左元朗睇戲..
去到我地買左飛..
之後見到Cherry..
佢同佢屋企人岩岩睇完戲..
我同主席睇11:40既戲王之王..
跟住買完飛..
就行左好耐..等入場
終於入得去la..
間野好細..好彩我地唔算坐得好前..kaka
不過就坐得好邊..
出戲有好多個種成份..@_@
不過就好好笑..
突然之間好中2牙sa tim..
睇完戲之後就去左唱k..
跟住去到Green Box..
見到大佬都係到..
哇哇..冇幾耐佢就走左..
之後我地就同埋希man牙淑一齊唱k..
超HaPpY牙..
仲唱左BoscoD歌..*V*
之後係到唱個首殺她死..
唱到好激..
唱完之後就去左行街街..
不過冇買到野..
聽日我地會去MK..
行街..買衫..正
今晚講住咁多先la..聽日在講..
|
|
|
2007 年 6 月 30 日 星期六
|
考完試.. |
等左咁耐..
今日終於考完試LA..
今日考個個IS先慘..
考成粒伴鐘..
份野仲要係137分總分..無奈
有成21頁..都唔知佢出咁多做咩..
個牙SIR讀讀下讀埋個答案出黎..
超搞笑..*v*
後尾佢話取消個題..
考完試之後下星期又要練番音樂劇..
慘..7月10日就公演LA..
聽日諗住同希MAN&主席唱K..同埋睇戲..
正牙..至於星期日7月1日..
哇..個日會做一件好開心既事..
去一個開心既地方..
最多到時話俾你地知咩野LA..
你地一定會同我一樣咁開心..
預祝君君HAPPY BIRTHDAY!!!
|
|
|
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 86 | »
|