natalie815
暱稱: `爽爽=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情好複雜
*☻Our's 873days
*☻Our's 871days
*☻Our's 868days
*☻Our's 866days
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

2007 年 7 月 3 日  星期二

派卷的第一天..

今日一早番到去吃啫哩...正

之後係派卷..

今日雖然係派卷的第一天..

但我已經對哩d野無感覺..

無論好與唔好都冇..

點知今日派個三份..

中作..IH,IS..

三份中有好與唔好..

中作.IH就滿意+HAPPY..*

IH好多份卷都差小小滿分..

文章題17/20..WAKAKA

概念圖19/20..只差一點點

資料題13/15..本身可以滿分..最衰我多手..改左個年份

而IS就肥左..

對卷的時候我諗左好多野..

之後又唔開心..

好彩今次有KAKUCE

佢同我講話叫我盡情咁哭..

佢話哭左出黎會舒服D..

聽日就派中文+英文..

希望聽日心情會好番D..

唔好在係咁大上大落..

下午就係runfull..

我地已經唔記得晒d舞點跳..

跟住又俾bigjohn話...

後尾牙Ran就幫我地練番好隻舞..

跟住就係咁跳..搞到我好累tim..可能好耐冇跳=.=

runfull之後我地就係班入面涼冷氣..

同埋睇小丸子..kaka超低能..

不過都幾搞笑..

放左學之後同左主席*希man去天恩..

我地去到7仔買自由飲..

跟住我給5到個蓋..

希man幫我..竟然係哩個時候有人同我講成功

但我係唔識佢..

之後我地一路行一路係到笑..

我係到玩戲王之王個出戲入面既代入角色

點知我入神得太緊要..

跟埋人地入餅鋪..

後尾仲俾人發現左tim..

哈哈..xdd

之後去左食魚蛋..good*

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2007-07-03 07:38 PM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 3 日  星期二

心傷..

這兩天以來..

我己哭了很多遍..

不斷地想了很多..

為何上天要一次又一次地玩弄我..

那次又是這樣..

今次又是..

兩次我也是聽"hurt so bad"

唔同既係..今次不斷地聽..

而且還不停地流眼淚..

停左一陣..又自己流番..

現在我常常都不知道自己做過什麼..

說真的..我很擔心自己有事

因為我整天也心神仿佛..

也許我浪費了很多時間在他身上..

真的很傻很傻..

為了他..我竟del了"他"的東西..

不過無論怎樣也好..都過去了 ..

要怪就怪我為什麼咁不懂事..

浪費了很多讀書時間..

去想一個不值得我想的人...

真的很傻..

從今以後我不會在這樣..

下年我會博盡去讀書..

不會在在堂上不適當的時候談話..

現在對我來說成績家人和朋友最重要..

就讓一個長假期來忘掉所有..

今年暑假我有樣很重要既野要做..

就是練投球..下年will打校隊..

為何讓我知道這 殘 酷  事實`?!`- 

- “為你付出太多`換來的只有心傷`-

終於想通了..可以訓得la..

聽日仲要睇成績..吃啫哩..

聽日仲有好多野等住我做..

唔諗咁多la..諗得多只會令自己傷心..

去訓了..

 

 

發表時間:2007-07-03 01:23 AM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 2 日  星期一

夢醒過後..

就當一切都發夢..

醒左之後就要成長..

今日係醒左既第一天..

中午的時候落了街..

落了街之後都不知去哪裡好..

整天也在心神仿佛..

行下行下..

我到了北江..

自己一個人行很無聊吧!!

到了1時..小明來到了..

然後跟她到周圍行下..

買了兩件衫和一條褲..*

後來我們到了SUPERMARKET

買3盒啫哩粉..雞俾..KAKA..仲有木爪奶..*v*

很HAPPY唷..帶了假髮..

如想睇的..可以到相簿睇..

講住咁多先..拜拜*

 

 

發表時間:2007-07-02 10:08 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 30 日  星期六

WOH..HAPPY

今日一早就同主席出左元朗睇戲..

去到我地買左飛..

之後見到Cherry..

佢同佢屋企人岩岩睇完戲..

我同主席睇11:40既戲王之王..

跟住買完飛..

就行左好耐..等入場

終於入得去la..

間野好細..好彩我地唔算坐得好前..kaka

不過就坐得好邊..

出戲有好多個種成份..@_@

不過就好好笑..

突然之間好中2牙sa tim..

睇完戲之後就去左唱k..

跟住去到Green Box..

見到大佬都係到..

哇哇..冇幾耐佢就走左..

之後我地就同埋希man牙淑一齊唱k..

超HaPpY牙..

仲唱左BoscoD歌..*V*

之後係到唱個首殺她死..

唱到好激..

唱完之後就去左行街街..

不過冇買到野..

聽日我地會去MK..

行街..買衫..正

今晚講住咁多先la..聽日在講..

 

 

 

 

 

發表時間:2007-06-30 08:40 PM
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 30 日  星期六

考完試..

等左咁耐..

今日終於考完試LA..

今日考個個IS先慘..

考成粒伴鐘..

份野仲要係137分總分..無奈

有成21頁..都唔知佢出咁多做咩..

個牙SIR讀讀下讀埋個答案出黎..

超搞笑..*v*

後尾佢話取消個題..

考完試之後下星期又要練番音樂劇..

慘..7月10日就公演LA..

聽日諗住同希MAN&主席唱K..同埋睇戲..

正牙..至於星期日7月1日..

哇..個日會做一件好開心既事..

去一個開心既地方..

最多到時話俾你地知咩野LA..

你地一定會同我一樣咁開心..

預祝君君HAPPY BIRTHDAY!!!

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2007-06-30 12:34 AM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]