好耐都未打過blog lu... 今日都冇咩野好過... 不過今日知道佐幾樣野... 不過要封咀... 唔講得俾人知... 不過... 心心...你好有taste,, 亞 你永遠都會係我心中... 我永遠都會中意你... e一世都唔會變... (e句講一笑架...我唔會中意你一世...) 不過... 講真... 我好掛住... 劉偉軒亞...