哈哈哈....今日係五月一日... 入佐五月lu... 仲有17日炸.... 今日出佐街...同亞千佢行街.... 我係kfc個到等佐佢五個字....都未出現...個緊時真係就快發x,,,, 之後.... 我地去佐ulo gogo 食野 .... 食完野之後呢....去吉之島倍亞千買泳衣... 之後我地係一個試3x個到一起試.... 仲之就超好笑丫... 之後就去拍貼紙相