| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 12 月 24 日 星期日

|
|

平安夜  |
|
今 日 系 平 安 夜 呀 !!
約 左 阿 雲 雲 去 MK呀 !!
6點 幾 就 去 吃 左 野 先 啦 ..
LAST就 搭 西 鐵 再 轉 地 鐵 去 MK啦 ..
之 後 就 上 去 朗 豪 坊 影 下 相 啦 ..
影 完 就 上 去 12樓 體 SHOW啦 ..
企 左 一 陣 仲 於 比 我 地 穩 到 個 靚 位 啦 ..
體 得 都 幾 清 噢 ...
都 有 好 幾 個 明 星 囉 ...
不 過 都 最 想 體 噶 就 系 謝 安 琪 啦 ..^^
等 左 好 耐 呀 !!!>3<
不 過 第 一 果 個 TAKKI唱 歌 都 OK好 聽 呀 !!
距 好 型 呀 ,,,
之 後 就 倒 數 啦 ...
好 正 呀 !!!嘻 嘻 ...
12點 幾 度 就 翻 屋 企 啦 ..
都 OK多 人 呀 !!
對 腳 好 累 呀 !!!
不 過 都 好 開 心 噢 ~~~~
MERRY X'MAS! !!!!!!!!!!!!!!!!
  |
|
刊登時間︰2006-12-25 04:05 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
    
|





« | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | ... | 213 | »
|
|