|
今 日 系 我 地 學 校 噶 X'mas party 呀 !!
我 地 8點 幾 就 翻 到 學 校 啦 !!
不 過 就 要 排 隊 呀 !!!LAST 就 先 上 課 開 Party 先 !!
今 年 有 好 多 野 吃 呀 !!
有 KFC噶 chicken,薯 蓉 ,兩 種 沙 拉 ,仲 有 六 個 PIZZA..
我 地 仲 買 左 10支 飲 品 ,,好 多 薯 片 呀 ..
我 吃 左 都 五 系 好 多 野 咋 ,
因 為 太 飽 啦 ,,D chicken又 辣 渥 ,,
搞 到 我 把 聲 又 沙 左 啦 ...
之 後 蘇 豪 就 唱 歌 呀 !!仲 派 <金 沙>比 我 地 吃 呀 !!
距 個 樣 好 型 呀 !!*^-^*
勁 正 呀 !!!
LAST就 成 班 人 唱 <Justin> D歌 呀 !!好 HAPPY 呀 !!
又 玩 爭 凳 仔 呀 !!距 地 玩 得 好 勁 呀 !!
不 過 好 搞 笑 呀 !!輸 左 果 D要 吃 一 件 Chicken呀 !!>3<
最 後 就 影 班 相 啦 ...
10點 半 就 落 去 禮 堂 啦 ,,我 地 幾 個 遲 左 添 ..
唱 下 詩 歌 ,,同 埋 體 話 劇 啦 ..
好 搞 笑 呀 ,,距 地 扮 得 好 正 呀 ....嘻 嘻 /
放 學 去 左 元 朗 Green box唱 K啦 ..
唱 左 差 五 多 4個 鐘 啦 ..
不 過 D音 都 五 夠 NEWAY D 音 靚 呀 !!!
都 怪 怪 地 噶 ,,,
不 過 我 地 飲 左 成 20幾 杯 野 飲 呀 !!嘻 嘻 ..
之 後 就 去 左 影 貼 紙 相 啦 ..
影 得 勁 辛 苦 呀 !!好 快 呀 ...!
都 未 ready就 影 左 啦 ..
影 左 兩 次 ,不 過 都 系 第 一 次 D 好 體 D囉 ....
6點 鐘 左 右 就 翻 屋 企 啦 ...
Merry X'mas everybody!!!!
  |