請2日假!!都冇咩特別.....
訓到3點!!之後就落街陪傻佬食飯!!!之後就返左公司拎支洗面水!!
返到去...個個都問我仲咩事= =睇到我面面有粒粒!!個個都叫我唔好整佢!!
返公司果陣...全程低頭行路=0=太樣衰啦!!!之後係公司先化返隻眼!!!
傾左一陣就返屋企!!!家姐同姐夫都返左黎食飯!!
但又唔係好多送!!食完之後睇陣電視....玩下電腦...咁又一日啦!!!
傻佬開ot...加上佢好忙...冇時間講電話>~<嗚嗚!!