嗚嗚~!今日起身又想嘔啦~!仲比媽咪話左N咁多句>~<想唔返工...但又費事啦~!!之後都返左~!!返到去都遲左8個字~!!算>"<
落街果陣打比老公...老公聽左..但又唔出聲.\/.我諗佢以為係鬧鐘響...禁制~"~wakakaak....之後再打多次比佢..都仲訓緊..諗住話佢知...我早走就返赤柱~!!
不過返到去都冇早走到~!!太多野做啦>~<食完個早餐都有嘔~!!嗚嗚!!嘔左3分1出黎~!!眼仔都紅哂啦~!!最衰阿濤...因為條腰好痛,所以早走\""/攪到我咁辛苦~!哼哼...人地本身諗住早走返赤柱訓教教豬...順便買野比老公食架嘛....依家冇啦冇啦!傷心死我啦~!
算啦~!!唔走啦!!睇一睇個鐘,都6點幾~!!等收工吧啦~!!點知收工前都好多野做~!做到個人暈暈地~!!都唔知點解咁夜仲有人黎剪頭髮+做colour~!!一百個憎字!!!同埋今日雙手一濕水就痛到飛起..即刻成隻手紅哂~!!爛啦爛啦>"<我隻令令手呀!!!快d過左個冬天佢啦~!!會令到我地雙令手變婆婆手架啦!!一陣好似d婆婆講野咁"後生仔....咳咳"即時老左幾十年~!!haha...Ryan今日做左件令我唔開心既事~!!唉...煩煩煩煩煩~!佢自己跳哂制者~!!有問題~!!攪到我好想快d黎離開呢個地獄~!!
呢幾日唔想剪指甲A.A太耐冇見過自己咁令令既手手啦!!同埋對D客可以暴力少少添=.="但就成日整到老公...佢就即刻大叫好痛!!話D指甲好利啵!!咁咪岩哂囉~!得罪我就知味道~!(芝士味)呵呵呵呵...
返到屋企食上海麵~!聽日冇飯帶!!好味道,但D豬肉+魚肉丸...我食左啖就冇食到~"~No Good..No Good...No Good...但媽咪話好食=.=怪怪的人!!食完睇左陣電視..媽咪就飛左支Cream比我...見我隻手咁..叫我拎黎用啵>3<都係媽咪最好~!!口不對心!!塊面黑到鑊底咁話我...但都係想我好者~!!
父母係唔會點條黑路比自己仔女行既!!父母好..係等到大個出黎做野先知道~!!I Love You Forever...
|