今日返工又遲大到囉~0~比人扣錢錢啦又/.\遲左45分鐘~!!!
忽然間好想老公快d賣左架車車佢....haha~!!等我休息一排先再返工工都好嘛!!!
但諗下好啦~!!如果咁樣做...老公會好慘慘架~!!
今日公司4點幾開始先多野做...做到我死咁=0="都係得百幾蚊馬子咋!!挑左2個H.L!!
做到9點幾先收工...返屋企食飯飯!!!
返到屋企...發現D飯飯叮好左等我食@@媽咪好好呀>33<
食飯果陣...臭B偷我盒檸檬茶飲~"~之後佢就同我好FD!!因為有著數嘛!!佢仲同老公傾電話添...
臭b今日心情好好=.=轉左死性咁!!而我係屋企..就比媽咪煩到我想死!!
Hahaha...快d到媽咪生日果日啦~!wakakaaka...睇下佢仲會唔會對我咁惡死!!
老公前幾日同我出左銅鑼灣行街街..買禮物送比媽咪!!咁就去左一間叫"金球"既金行!!買左一對760$$既金耳環!!
我都冇出過錢錢~"~因為老公出哂~!!haha...但我遲d都會比返半老公既!!(搵日啦搵日啦...haha~!!)
食完個飯飯...就同臭b玩左陣...之後就整個日記...因為好耐冇寫...要轉下新野先得>v<
|