今日好早就起左身...仲同媽咪講"我愛你"添~!!媽咪仲話我..."細細個當你係寶,大個就當你係草....心淡哂囉!!"我知媽咪係好鍚好鍚我架!!所以我唔會再激媽咪架啦~!!(聽住先~"~)我唔會再令媽咪傷心>v< >>艾粒腰媽咪~!!<<我會做出好成績比你睇架!!
早起身都係遲到~"~可能真係習慣左~!!返到去都係遲幾分鐘!!冇之前咁勁啦!!之後換衫...執返哂d眼耳口鼻...d同事就問我個紋身痛唔痛~!!唔痛就呃你既...~"~但我呢個弱質女子...都頂得住!!wakakak...都話唔勁呀!!!
不過今日唔知咩事...個紋身好痛...唔知係咪因為件工衣整到呢..痛痛的>~<入面著左自己D衫衫...都頂唔住..要除著黎!!
如果唔係仲痛呀!!!因為D衫衫同個紋身磨擦>~<所以痛痛!!
嗚嗚....D同事個個都話似個E字>~<但明明就係個L!!哼哼...我呢D叫藝術呀!!!
今日我都唔係好多野做....做左2個焗油咁大把..之後就等收工~!!
睇過份糧..依家有4090$$但未扣遲到果D啵...HAHA..扣埋都唔夠用呀~!!
今日有D意欲想離開呢間公司...想返Rever做...但睇完份糧之後...又好想係返呢度做...我想呢幾日開始唔再遲到...
唔知得唔得呢@@?
|