我一猪朋狗友向其女友發表的分手序曲(佢女友一直對佢不太好,但佢又唔捨得)........我睇左就想放上來....呵呵呵呵.......=w=(佢終於要爆啊......)
我好唔開心 因為你對我既忽冷忽熱 每一次鬧我 串我 我心入面都有一種心酸既感覺 (時時玩佢,放佢飛機)
當你咁做既時候 我都會想鬧你 (佢每次想鬧佢女友都打電話叫我安慰佢= ='')
但係我唔捨得 (比佢吹脹)
我唔捨得係因為我驚你嬲我 (怕做死狗,怕分手)
你問過我點解次次都我哄你係因為你每一次嬲我 (專業做死狗,會找好多人幫手)
我都驚你會唔要我 (之前分過手,佢吃回頭草)
我唔想再分開 (之前系佢被飛)
但係我呢兩日你對我既忽冷忽熱 令我好辛苦 (又系叫我安慰佢)
我一直唔發你脾氣 (都系我安慰佢)
因為我唔想分手 我真係唔想 (真係唔想唔分手)
我而家咁樣講 其實只係想你明白我感受 (想分手)
|