伸手摘星★未必如願
佛曰,前世五百次的回眸,才换来今生的一次擦肩而過,我們可以相逢,也算是很深的缘分了。。。。。。。。。。。。
nccy
暱稱: 子然孤影
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
昨天最喜歡的雨 為何...
無主題
2007-09-30
好耐無寫啊
臨流問月水隨風,鏡裡...
文章分類
全部 (48)
分享 (3)
未分類 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 48
留言總數: 19
今日人氣: 17
累積人氣: 1486
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 25 日  星期六   晴天


分手序曲 分類: 分享

 我一猪朋狗友向其女友發表的分手序曲(佢女友一直對佢不太好,但佢又唔捨得)........我睇左就想放上來....呵呵呵呵.......=w=(佢終於要爆啊......)


我好唔開心 因為你對我既忽冷忽熱 每一次鬧我 串我 我心入面都有一種心酸既感覺 (時時玩佢,放佢飛機)
當你咁做既時候 我都會想鬧你                                                                      (佢每次想鬧佢女友都打電話叫我安慰佢= ='')
但係我唔捨得                                                                                            (比佢吹脹)
我唔捨得係因為我驚你嬲我                                                                          (怕做死狗,怕分手)
你問過我點解次次都我哄你係因為你每一次嬲我                                               (專業做死狗,會找好多人幫手)
我都驚你會唔要我                                                                                      (之前分過手,佢吃回頭草)
我唔想再分開                                                                                            (之前系佢被飛)
但係我呢兩日你對我既忽冷忽熱  令我好辛苦                                                   (又系叫我安慰佢)
我一直唔發你脾氣                                                                                      (都系我安慰佢)
因為我唔想分手 我真係唔想                                                                         (真係唔想唔分手)
我而家咁樣講 其實只係想你明白我感受                                                          (想分手)






訪客留言 (返回 nccy 的日誌)


某人 於 2007-08-25 10:19 PM 發表:
送你個 cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]