猪朋狗友的分手序曲過火了....在2007-8-26.....11:11........佢女友在msn寫下了:【對唔住~我真係唔識點樣去做一個
好女朋友!!!女朋友呢一個角色,係米唔岩我去做???我唔想阻住你去搵第2個更加好既 】
但在這刻........猪朋狗友(以下名猪朋狗友為a先生)a先生.......佢...佢......後悔了!!.......因為一句我唔想阻住你去搵第2
個更加好既佢明白....what is love......
2007-8-26...11:42~a先生正式向其女友發動名為:愛你一萬年的救女行動!!!
待續
|