今日......有人(唔開名)問左我2條令我超無奈的問題(同一人)
有一條系問我ask咩意思(一個14歲的中學生- -'')......還有一條令我更無奈......但我是不會說的=-=''
那位14歲的中學生如果睇到這文請保持冷靜,系我對你唔住!(但真是超無奈)
之後.......又有第2個14歲的中學生同我講佢唔見左部計數機.....汗
吾以吾之名義祝福那唔見左部計數機的同學,希望那同學搵唔到......講笑姐........