唔知你知唔知...其實我都系一個追求棋神境界的棋手,我追求的有:黑白棋,象棋同下圍棋.........五子棋就無聊先玩
最近幾日,我少打機,無溫書.....雖然有打電話msn...但全日大多都在下棋(圍棋)....我同網上那些變態下圍棋學到特別多-~-''
昨晚番睇左<<棋魂-北斗杯>>.......覺得自己太弱了...........哭
今日睇左<<tsubasa翼>>......小狼,加油!!!