今日就是清明了 =]
有咩留番拜山先講 =3=
今年都係冇去拜山`都冇去好耐了..
要丫媽去就係都要拉埋我去`彩佢都傻啦 v_v
冇仔陪佢自己又唔去囧
都係得丫爸自己一個去 =__=
今日係屋企都聞左差唔多半日煙味 - -
都幾難頂下..
今晚本來幾好餸的`有燒肉*o*
但丫媽可以煮到同普通豬肉冇分別 -__- 果然大師級