| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 見工啦-口-++ |
分類: 未分類 |
今日我又9點幾起左身-.-
我怕再訓我會遲到=__="..
OMG..依家已經打晒喊路-..-
陣間見工點算XD
同老細一邊傾計一邊深呼吸XD
(忍住唔比自已打喊路就會變左做深呼吸XD諗起都好笑-_-')
眼水都標埋lol-口- 咩料..
為左自已既目標-x-我要加油..
但..我怕到出糧果日-..-件褸已經冇左..咁我咪硬膠膠=__="..
聖誕節>口<+
唔知聖誕老人會唔會送禮物比我呢o3o?!..
不過 自已都唔細啦XD
仲係度期待D咩~__~''
打乞痴Tim -x-'
凍=口=!!
12點就開始沖涼整野Lu -3-
絕對唔可以遲到+_+'
大家有冇聽過遲到大魔王話唔可以遲到而真係唔遲到架XD?
依家比大家大開眼界=__=''..
突然諗返起XD
原來我都幾多稱號架啵-.-"
雞蛋小公主 , 散子大魔王 , 紙巾小魔女 , 遲到大魔王=__="
雞蛋小公主係因為!!!
我 煎蛋 炒蛋 奄烈 都整得好好食-..-所以比人咁叫-口-'
散子大魔王-.- 唔洗我多講..大家都知啦XD 就係因為多散子!!! (係多到冇朋友果隻..XD
紙巾小魔女呢=__=.. 我出親街都放6包紙巾係個袋度..驚死世界沒日冇紙巾用XD
遲到大魔王.......由細到大都係咁既... XD
笑死我啦-_-''
其實各位朋友們 冇野做 無聊 都可以搵我去玩T__T'
可Add我 FaceBook -0- 我FaceBook叫細蚊仔 -3-'
我悶到識飛Tim架啦~_~...''
Orz"..
|
| 發表時間:2009-12-14 11:00 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|